بلاگ امداد خودرو در تبریز

خودرو در جاده خراب شد چه کنیم؟ + امداد خودرو در تبریز

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و پیچیده تر شدن طراحی و ساخت سیستم اتومبیل ها، عیب یابی و رفع نقص فنی آنها هم سختتر و پیچیده تر می شود. در نتیجه فرآیند و نحوه ی امدادرسانی هم نسبت به قبل پیچیده تر و پیشرفته تر شده و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری دارد. از طرفی هم هر چه ماشین شما پیچیده تر باشد، احتمال اینکه بتوانید به تنهایی نقص آن را رفع کنید کاهش می یابد. در نتیجه نیاز ما به امداد خودرو روز به روز افزایش می یابد. در دنیای شلوغ و پرمشغله امروزی، هیچ چیزی مثل در راه ماندن و به هم خوردن برنامه ها نمی تواند حال روز ما را خراب کند؛ در صورتی که امداد خودرو در کنار شماست تا مشکلات شما را برطرف کند. با امداد خودرو در تبریز همراه باشید تا بگوییم اگر در راه ماندید چه کنید.

تعمیر خودرو در محل با امداد خودرو در تبریز

فرآیند امدادرسانی و ارائه خدمات تعمیر خودرو در محل در تبریز، توسط امداد خودرو ارس انجام می شود و مطابق با پیشرفته ترین روش های امداد خودرویی جهان و بر اساس استانداردهای ملی و جهانی می باشد. تیم کارشناسان حرفه ای انواع خودروهای داخلی و خارجی لوکس و نیمه لوکس امداد خودرو ارس با بالاترین مهارت در خدمت شما عزیزان می باشند. اما وقتی ماشین شما خراب می شود، امداد خودرو فورا سرصحنه حاضر نمی شود؛ بلکه اقداماتی نیاز است که از طرف شما انجام گیرد تا به راحتی این خدمات را دریافت نمایید. در این مطلب با ما همراه باشید تا تمام فرآیند خرابی ماشین تا تعمیر و تحویل آن به شما از طرف امداد خودرو ارس را با هم بررسی کنیم. اطلاعاتی که هر راننده ای باید بداند تا با کمترین مشکل مواجه شود.

اقدامات مورد نیاز قبل از درخواست امداد خودرو

حفظ آرامش و خونسردی

حفظ آرامش هنگام بروز مشکل، بسیار مهم است. اگر نقص یا مشکلی در ماشین مشاهده می کنید، آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. برخی از خرابی های ماشین کمی استرس زا هستند، مانند ترکیدن لاستیک، بریدن فرمان یا مشکل ترمز می تواند به راحتی باعث انحراف خودرو از مسیر خود شده و شما را بترساند. در صورتی که نتوانید در این شرایط خونسردی خود را حفظ کنید، تصمیمات هیجانی و نادرست سراغ شما می آیند و اقدام نامناسب می تواند باعث واژگونی خودرو و خسارت به خودرو، شما و حتی رانندگان دیگر شود. پس با آرامش سعی کنید مسیر خود را حفظ کنید، سرعت را کاهش دهید و کم کم خودروی خود را متوقف کنید.

امداد خودرو در تبریز

هدایت اتومبیل به محل مناسب

پس از اینکه با موفقیت ماشین خود را متوقف کردید، باید آن را به یک محل امن و مناسب ببرید. در صورتی که در ماشین خود از تابلوهای مثلثی هشدار دهنده دارید، می توانید استفاده کنید. با این روش، رانندگان دیگر به راحتی حضور شما و خودرو را متوجه شده و با احتیاط از کنار شما رد می شوند. دقت داشته باشید اگر خودروی خود را به صورت مناسب و در محل مناسبی پارک نکرده باشید، ممکن است باعث بروز حوادث جبران ناپذیری شود که جان شما و دیگران را به خطر می اندازد. پس اگر مشکل ماشین در حدی است که می توانید آن را روشن کرده و به محل مناسبتری انتقال دهید، این کار را بکنید. البته دقت داشته باشید اگر استارت زدن باعث مشکل یا تشدید مشکل نمی شود این کار را بکنید، چرا که اگر با استارت زدن به ماشین آسیب می رسانید با هل دادن ماشین، آن را هدایت کنید. مثلا دقت داشته باشید اگر تسمه تایم ماشین پاره شده باشد، با هر بار استارت زدن، آسیب بیشتری به خودروی شما می رسد.

تماس با امداد خودرو در تبریز ارس

حالا باید دقت کنید، در صورتی که اطلاعات کافی و مناسب در مورد مباحث مکانیکی ماشین ندارید به هیچ عنوان نباید سعی کنید خودتان به تنهایی نسبت به تعمیر ماشین اقدام نمایید. پس با کارشناسان امداد خودرو تماس بگیرید. در ابتدای تماس کارشناسان از شما در مورد شرایط کلی ماشین شما، نحوه ی بروز نقص فنی و شرایط فعلی ماشین و شما سوالاتی می پرسند که باعث راهنمایی بهتر شما می شود. مثلا اگر مشکل شما، فقط سوختن یک فیوز باشد، با اینکه کوچک است اما باز هم باعث توقف ماشین و عدم حرکت آن خواهد شد. پس از پاسخ به این سوالات، کارشناس امدادرسان بررسی می کند که مشکل ماشین شما از کدام قسمت می تواند باشد. در صورتی که مشکل شما جزئی بوده و توسط خودتان قابل حل شدن باشد، به صورت تلفنی و رایگان، تیم امداد خودرو ارس راهنمایی های لازم را به شما می کند تا خودتان مشکل را برطرف نموده و ماشین را راه اندازی نمایید. در غیر اینصورت، اگر تشخیص داده شود نیاز به یک کارشناس برای راه اندازی ماشین دارید، فورا خودروی امدادی برای شما ارسال می شود تا اگر امکان تعمیر خودرو در محل بود، این کار انجام بگیرد، در غیر اینصورت نسبت به ارسال یدک کش در تبریز اقدام خواهد شد یا خودروی شما به یک تعمیرگاه امن و معتبر منتقل شود.

یدک کش در تبریز

تعمیر خودرو در محل در تبریز

توصیه می شود به هیچ عنوان تا رسیدن امداد خودرو به محل، ماشین خود را ترک نکنید و در محل حضور داشته باشید. امداد خودرو سعی می کند در کمترین زمان ممکن در محل اعلام شده توسط شما حاضر شده، سعی در عیب یابی ماشین شما داشته باشد. امدادگران کارشناس امداد خودرو ارس، با توجه به اینکه به صورت تخصصی در مورد مکانیک خودرو آموزش دیده اند، به راحتی می توانند عیب خودروی شما را پیدا کرده و حل کنند. تفاوت یک امداد خودروی غیرمجاز با یک امداد خودروی مجاز در این لحظات تعیین می شود، هر چه نیروی امدادرسان کم تجربه یا غیرمتخصص باشد توانایی کمتری در عیب یابی و رفع آن خواهد داشت. دقت کنید، در صورتی که برای تعمیر و رفع مشکل ماشین، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای باشد، ابتدا به شما اعلام شده و با اجازه و رضایت شما، پس از درخواست تعمیرکار، توسط شرکت قطعه ی مورد نظر ارسال خواهد شد. در صورتی که مشکل ماشین شما، مشکلات کوچکی مانند لاستیک، باتری، پاره شدن تسمه تایم، سوختن فیوز و مشکلاتی از این قبیل باشد؛ در صورتی که قطعه ی یدکی مورد نظر موجود باشد، خودروی شما به راحتی در محل قابل تعمیر خواهد بود.

یدک کش در تبریز

برخی از مشکلات خودرو که می تواند برای ماشین پیش بیاید، به گونه ای است که برای رفع مشکل آن باید تعمیرات اساسی انجام شود. مشکلاتی مانند نقص در جعبه دنده، خرابی سیستم تعلیق، پاره شدن تسمه تایم، سوختن واشر سرسیلندر، این مشکلات به تعمیرات اساسی و تعویض یا تعمیر چندین قطعه نیاز دارند. در نتیجه امکان تعمیر و راه اندازی ماشین شما در محل امکان پذیر نخواهد بود. زیرا این نوع از تعمیرات به چند روز زمان و همچنین ابزار و تجهیزات کامل مکانیکی نیاز دارد. حتی ممکن است ماشین به تجهیزات جوشکاری و تراشکاری هم نیاز داشته باشد. در نتیجه این شرایط، ماشین باید توسط یدک کش به تعمیرگاه مجاز متنقل و تحت تعمیر قرار بگیرد.

انتخاب تعمیرگاه مقصد

در صورتی که کارشناس امدادرسان و تعمیرکار در محل حاضر شده، پس از بررسی ماشین شما و احراز این مسئله که امکان تعمیر خودرو در محل در تبریز وجود ندارد، کارشناسان دقیق و با جزئیات کامل، عیب و مشکل خودروی شما را توضیح داده و زمان مورد نیاز برای تعمیر آن را هم مشخص خواهند کرد. در نهایت در صورت تمایل و کسب اجازه از شما، خودرو به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر منتقل خواهد شد تا تحت تعمیر قرار بگیرد. در صورتی که این مورد از طرف شما تایید نشد، خودرو به هر مکانی که شما تصمیم بگیرید توسط یدک کش در تبریز منتقل خواهد شد.

استفاده از جرثقیل یا یدک کش

شاید ندانید، اما بر اساس میزان مشکلی که خودروی شما دارد، تصمیم گرفته می شود که ماشین شما توسط یدک کش حمل شود یا جرثقیل خودروبرو. در صورتی که مشکل ماشین، از لاستیک و چرخ های شما باشد، از خودروبر استفاده خواهد شد؛ در غیر اینصورت در صورت سلامت چرخ های ماشین، از یدک کش برای انتقال ماشین شما استفاده خواهد شد. اما در کل، در صورتی که مشکل ماشین، انتخاب شما را در مورد یدک کش یا خودروبر محدود نکرده باشد، این شما هستید که تصمیم بگیرید خودروی شما با کدام یک منتقل شود.

چگونه با امداد خودرو تماس بگیرم

هزینه امداد خودرو و یدک کش در تبریز

همانطور که می دانید هزینه ی حمل خودرو و خدمات امداد خودرو در تبریز، به عوامل متنوعی بستگی دارد. اگر خودرو شما در محل تعمیر شود، فقط هزینه ی تعمیر ماشین یا به قولی اجرت تعمیرگاه از شما دریافت می شود؛ در صورتی که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای هم بود، این به هزینه ی نهایی اجرت تعمیر اضافه خواهد شد. اما در صورتی که ماشین قابل تعمیر و رفع نقص فنی در محل نباشد و منتقل شود، هزینه ی حمل خودرو، به میزان مسافت طی شده، نوع ماشین شما، نوع حمل و یدک کش بستگی داشته و متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است تمامی هزینه های خدمات امداد خودرو ارس، بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه بوده و امداد خودرو ارس تحت نظارت اتحادیه و دارای مجوز رسمی فعالیت در شهر تبریز می باشد.

نکات پایانی

همانطور که می دانید و بارها در مقالات خود در مورد نحوه ی تشخیص امداد خودرو تقلبی و غیرمجاز صحبت کرده ایم، برخی ماشین های یدک کش و به اصطلاح امداد خودرو، در جاده ها در حال فعالیت هستند؛ این امدادرسان ها دارای هیچگونه مجوز فعالیت نبوده و تحت نظارت اتحادیه امدادخودروها نمی باشند. لازم است بدانید شرکت های امداد خودرو غیرمجاز، به جای رفع مشکل ماشین شما، به دلیل تخصص کم بیشتر به ماشین شما و قطعات آن آسیب می زنند. گاهی با مشکل تراشی های متعدد در پی دریافت هزینه های بیشتر از شما هستند. همچنین ممکن است با فریب شما و وعده ی انتقال خودرو به تعمیرگاه معتبر، خودرو را سرقت کرده و قطعات اصل آن را اوراق نمایند. اما چون مجوزی نداشته و تحت نظارت سازمان های ذیصلاح فعالیت نمی کنند، قابل پیگیری نخواهند بود. برای دانستن نحوه ی شکایت از امداد خودرو غیرمجاز اینجا کلیک کنید.

همیشه قطعات یدکی رایجی مانند انواع فیوز، آب رادیاتور، تسمه دینام و ... را در ماشین خود داشته باشید تا در صورت بروز چنین نقص های کوچکی، به مشکل نخورید.

همیشه قبل از حرکت چک کنید که لاستیک زاپاس سالم در ماشین خود داشته باشید؛ لوازم جانبی مانند آچار چرخ و جک هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. مهم تر از آنها، قبل از حرکت مطمئن باشید لاستیک های ماشین سالم هستند.

امداد خودرو مجاز در تبریز

کلام آخر

با نهایت تاسف، در حال حاضر، سودجویان و سارقانی همیشه داخل شهر یا بیرون شهر هستند که در قالب امداد خودرو، به دنبال شناسایی ماشین های دارای نقص فنی هستند تا فقط جیب شما را خالی کنند. این افراد، رانندگان و شهروندان را نسبت به شرکت های امدادرسانی و امدادخودروها به شدت بدبین نموده اند. امداد خودرو در تبریز ارس، همواره در تلاش است تا حل مشکل شما همشریان عزیز و رفاه حال و رضایت شما در اولویت کاری خود قرار دهد؛ تمامی فعالیت ها و اقدامات امدادرسانی خود را در قالب عدالت، انصاف، تخصص و اخلاق ارائه نموده و خاطری آسوده و رانندگی ایمن را برای شما عزیزان فراهم نماید. امداد خودرو ارس برای شما آرزو می کند هیچگاه دچار مشکل و نقص در خودروی خود نشوید، اما این مسئله برای همه ی ما غیرقابل اجتناب بوده و امکان دارد اتفاق بیفتد. ما در این مقاله تلاش کردیم فرآیند درخواست کمک از امداد خودرو و نحوه ی دریافت خدمات از امداد خودرورو را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم امیدواریم با خواندن این مقاله، بتوانید طبق مراحل ذکر شده پیش بروید و با رعایت این نکات سریعتر و راحتتر مشکل خود را به صورتی ایمن حل نمایید.

امداد خودرو ارس، به عنوان یک نماینده امداد خودرو در تبریز آماده است تا برای رفاه و آسایش شما انواع خدمات امداد خودرو تبریز شامل امداد باتری، تعمیر خودرو در محل در تبریز، حمل خودرو و یدک کش در تبریز، مشاوره و تعمیر تلفنی خودرو ارائه نماید. 

سفر خوش

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/