بلاگ امداد خودرو در تبریز

لیست ابزارهای ضروری ماشین + امداد خودرو در تبریز

در زمان هایی که قصد سفر بیشتر از 6 ساعت با ماشین خود را دارید، یکی از بهترین توصیه های شرکت های امداد خودرو، این است که یک جعبه ابزار کامل در ماشین خود به همراه داشته باشید. خرید یک جعبه ابزار کامل، یکی از مهمترین کارها پس از انتخاب و خرید خودرو محسوب می شود. با امداد خودرو در تبریز همراه باشید تا با هم بررسی کنیم مهم ترین ابزاری که باید در جعبه ی خود داشته باشید کدام ها هستند.

لیست ابزارهای ضروری ماشین

جعبه ابزار، از مهمترین وسایلی که باید هر راننده در ماشین خود داشته باشد محسوب می شود. اهمیت و حیاتی بودن این مسئله، در زمانهایی که اقدام به سفرهای جاده ای می کنید بیشتر می شود. زیرا همانطور که می دانید، نقص و ایرادات جزئی غیرقابل اجتناب بوده و ممکن است هر لحظه و هر زمان بدون برنامه قبلی اتفاق بیفتد. تازه ممکن است این نقص در زمان یا مکانی اتفاق بیفتد که شما دسترسی به یک تعمیرگاه ندارید یا حتی زمان کافی برای رسیدن امداد خودرو هم ندارید. به عنوان مثال رخ دادن یک ایراد کوچک مانند پاره شدن تسمه دینام از جمله اتفاقاتی است که اگر راننده با اصول اولیه کار و تعمیرات با ماشین آشنایی داشته باشد، به راحتی می تواند با این ابزار ضروری ایراد را برطرف کند. حتی در صورت عدم آشنایی، می توانید با امداد خودرو ارس تماس حاصل نموده و از خدمات مشاوره تلفنی در خصوص رفع نقص ماشین استفاده نمایید.

ابزار مورد نیاز برای خودرو

از جمله اصلی ترین ابزار و وسایلی که پس از خرید خودرو، به صورت اورژانسی باید نسبت به خرید آن اقدام نمایید این لیست می باشد:

نوار چسب، کپسول آتش نشانی، ست کامل ابزار پیچ گوشتی و آچار، بیل تاشو، زنجیرچرخ، چاقوی معمولی، چراغ قوه، فشارسنج تایر، جک، آچار چرخ چهارپر، مثلث خطر شبرنگ، فلاشر، چکش، اسپری رفع پنچری لاستیک، کابل باطری به باطری، دستمال، دبه بنزین، جعبه کمک های اولیه، بست، بطری آب، دفترچه راهنمای خودرو، کابل بکسل و ...

نوار چسب

نوار چسب، جهت محافظت دسته سیم های ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که سیم های داخل ستون ها، درب ها و مخصوصا داخل محفظه موتور ماشین حرارت بالایی دارند، توصیه می شود از چسب برق نواری استفاده کنید که از پرمصرف ترین و مقاوم ترین نوع چسب ها در سیم کشی انواع خودرو می باشد.

لیست ابزارهای ضروری ماشین

کپسول آتش نشانی

همانطور که همه ما می دانیم، داخل قطعات ماشین ها، اجزای قابل اشتعال و خطرناک بسیار زیادی وجود دارد. بنزین، اجزای پلاستیکی و روغن از مواردی هستند که همیشه قابلیت اشتعال در ماشین را دارند، وجود کوچکترین نقص فنی در سیستم سیم کشی و سیستم برقی ماشین، می تواند باعث اشتعال و آتش سوزی شود. در این مواقع کپسول آتش نشانی اولین و آخرین وسیله ای است که دوست دارید داخل ماشین داشته باشید.

زنجیر چرغ

زنجیر چرغ، دومین وسیله ی ضروری در لیست ابزارهای ضروری ماشین، به خصوص در فصول سرد و زمستان است، زیرا در فصولی که بارش برف و یخبندان اتفاق می افتد زنجیر چرخ نجات دهنده ی شما از لیز خوردن ماشین و وقوع تصادفات خطرناک خواهد بود. در نتیجه کمتر به امداد خودرو نیاز خواهید داشت.

ست ابزار، پیچ گوشتی و آچار دستی

ساده ترین کاری که رانندگان با ابزار و آچارها می توانند بکنند، سفت کردن پیچ های شل شده است که نیاز نیست بگوییم چقدر پیچ شل شده می تواند بحران های غیرقابل جبرانی را برای خودرو و خود شما به وجود آورد! حتی گاهی نیاز دارید پیچ هایی را باز کنید که این ست به دردتان می خورد. بسیار اتفاق افتاده است که به دلیل یک نقص واقعا کوچک، راننده پیچ یا آچار در اتومبیل خود نداشته و ناچارا زمانی را صرف پیدا کردن تعمیرگاه می کند تا مشکل خود را رفع کند. در صورتی که با به همراه داشتن یک ست پیچ گوشتی و آچار به سادگی می توانست در کمترین زمان و بدون صرف هزینه مشکل به وجود آمده را حل کند.

بیل تاشو

بیلچه کوچک یا بیل تاشو، بیشتر برای رانندگانی که به وسیله ماشین خود اقدام به مسافرت تفریحی و گردشگری می پردازند ضروری است. بر اساس تجربیات امداد خودرو در تبریز، در صورتی که چرخ های اتومبیل داخل گل و لای یک محیط گلی، یا سنگلاخ یک رودخانه کم عمق گیر کرد، بیل تاشو به شما این امکان را می دهد به راحتی ماشین را از گل درآورده و به مسیر خود ادامه دهید.

فشارسنج تایر

فشارسنج های کوچک تایر، علاوه بر اینکه قیمت مقرون به صرفه ای دارند، می توانند خیال شما را از سوراخ بودن یا تنظیم فشار تایرها در سفر و رانندگی های طولانی راحت کنند. کمترین مزیتی که با فشارسنج ها به دست می آورید پیش بینی کمبود باد لاستیک هاست که می توانید با مراجعه به نزدیک ترین تعمیرگاه پیش رو از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

چاقوی معمولی

اصلی ترین و مهمترین کاربرد چاقو در مسیر، به بریدن کابل و سیم ها مربوط می می شود. چاقو در اصل یک وسیله ی یدکی برای مواقعی محسوب می شود که سیمچین همراهتان نیست.

امداد خودرو در تبریز

چراغ قوه

از دیگر ابزارها در لیست ابزارهای ضروری ماشین، چراغ قوه از ابزارهایست که در شب بسیار به کارتان می آید و شرکت امداد خودرو ارس را دعا خواهید کرد! در ساده ترین حالت ممکن، چراغ قوه یک کمک بزرگ در تعویض یا پنچرگیری لاستیک شما در شب خواهد بود. همچنین در صورتی که ماشین دچار نقص فنی شده، با روشن کردن چراغ قوه به خصوص در مناطق تاریک، می توانید رانندگان دیگر را از وجود خود آگاه کنید تا از کنار شما با احتیاط بیشتری رد شوند.

چکش

به عنوان راننده حتما برایتان پیش آمده که یکی دوتا از پیچ ها داخل ماشین گیر کرده اند که می خواهید آنها را بیرون بکشید. استفاده از چکش کامپوزیت شکن، بهترین راه حل برای این کار است. به راحتی و با چند ضربه از پیچی را می توانید شل کنید.

آچار چرخ، جک

بر اساس مشاهدات امداد خودرو در تبریز، امروزه تقریبا تمامی ماشین ها مجهز به لاستیک زاپاس می باشند. در نتیجه رانندگان در صورتی که ابزار لازم مانند آچار چهارپر و جک را به همراه داشته باشند، می توانند به راحتی لاستیک پنچر شده را به تنهایی تعویض نمایند. وجود آچار چهار چرخ و جک، مخصوصا در مسافرت های طولانی بسیار ضروری به نظر می رسد و شما را از امداد خودرو و هزینه ها بی نیاز می کند.

اسپری پنچری

در بدترین حالت، اگر لاستیک زاپاس نداشتید، دومین راه حل داشتن یک اسپری رفع پنچری می باشد. همیشه یک قوطی از این اسپری به همراه داشته باشید تا حداقل از پنچری بیشتر لاستیک خود جلوگیری کنید.

کابل باتری به باتری

مثلث خطر شبرنگ

در صورتی که ماشین شما در زمان های تاریکی شب پنچر شد و چراغ قوه در دسترس نداشتید، داشتن مثلث خطر شبرنگ، از ضروری ترین وسایل خواهد بود. مثلث هشدار، می تواند از فاصله ی  100 یا حتی 200 متری هم رانندگان را از وجود مشکل و رعایت احتیاط آگاه کند.

کابل باتری به باتری

کابل باتری به باتری، از ضروری ترین وسایل در لیست ابزارهای ضروری ماشین است که باید در تمامی خودروها همیشه و در هر حالتی وجود داشته باشد. همچنین به توصیه امداد خودرو در تبریز، هنگام خرید دقت داشته باشید که از باکیفیت ترین نوع کابل که گارانتی هم دارد خریداری کنید. به امداد خودرو ما اعتماد کنید. هزینه ی کمتر برای کابل باتری به باتری، ممکن است به قیمت هزینه ی کل ماشین  و حتی شما تمام شود!

دبه بنزین

یکی از بدترین اتفاقات برای یک راننده وسط جاده، اتمام بنزین و دسترسی نداشتن به جایگاه سوخت است نه؟ مخصوصا اگر در ساعات خلوت شب باشد که راننده چندانی در جاده نبینید اهمیت این موضوع را بیشتر می فهمید. داشتن یک دبه بنزین در ماشین، از این شرایط سخت جلوگیری می کند و کمک می کند تا ماشین را تا نزدیکترین جایگاه سوخت برسانید.

جعبه کمک های اولیه

جعبه کمک های اولیه، از ضروری ترین وسایل دیگر می باشد که باید در تمامی ماشین ها وجود داشته باشد. کیت کمک های اولیه یا کیت بقا، در زمان های مورد نیاز می تواند سلامتی و ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین کند.

بطری آب

به توصیه اکثر امداد خودرو های مجاز در مورد لیست ابزارهای ضروری ماشین، توجه داشته باشید. همیشه یک بطری آب در ماشین خود داشته باشید تا در زمان های اضطراری به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال یکی از این زمان های اضطراری می تواند زمان جوش آوردن ماشین باشد. این مسئله در فصول گرم و رانندگی های طولانی تابستانی مهمتر خواهد بود.

دفترچه راهنمای خودرو

دفترچه راهنمای ماشین، تمامی اطلاعات مورد نیاز از ماشین را در اختیار شما قرار می دهد و کمک می کند با کوچکترین اجزای ماشین خود آشنا شوید. در نتیجه می توانید راحتتر و با آگاهی قطعات ماشین را در زمانهایی که نیاز به امداد خودرو دارید و زمان انتظار ندارید تعمیر کنید. لازم به ذکر است امداد خودرو در تبریز ارس، آماده ی ارائه ی مشاوره تلفنی در خصوص تعمیر ماشین شما می باشد. این دفترچه حتی به شما کمک می کند ماشین خود را راحتتر هم عیب یابی کنید.

بست پلاستیکی

بست پلاستیکی برای جمع کردن سیم و کابل ها بسیار کاربردی است. به راحتی با بست پلاستیکی می تواند سیم های خود را منظم جمع کرده و از قطعات داغ فاصله دهید. بست ها در اندازه های مختلفی وجود دارند که بر اساس نیاز می توانید از انواع مختلف آن تعدادی در ماشین داشته باشید.

یدک کش در تبریز

کابل بکسل

سیم بکسل، برای کشیدن و حرکت دادن ماشین آسیب دیده توسط یک ماشین دیگر و انتقال آن به پارکینگ، امدادخودرو یا نمایندگی های مجاز به کار می رود. کابل بکسل برای زمان هایی مورد نیاز است که خودرو شما به هر دلیلی روشن نمی شود، امکان تعمیر آن را ندارید، زمان یا شرایط درخواست کمک از تیم امدادرسان امدادخودرو در تبریز را هم ندارید. در این شرایط داشتن سیم بکسل بسیار الهام بخش است و می توانید با کمک آن و یک ماشین سالم داوطلب، ماشین را به یک مکان امن انتقال دهید.

سخن پایانی

ممنون که تا اینجا با این مقاله از امداد خودرو ارس همراه بودید. امروز بر آن بودیم تا تمامی وسیله های ضروری مورد نیاز در ماشین برای سفرهای طولانی را خدمت شما عرض کنیم. لیست ابزار ضروری ماشین، لیستی است که می تواند در بدترین شرایط شما را از پیشروی مشکل بازدارد، تا رسیدن امداد خودرو شرایط را ثابت کند و حتی از امداد خودرو بی نیاز کند. هر راننده ای باید از حداقل ترین ابزار موجود داشته باشد و این لیست حداقل ابزار ضروری بود. اگر شما هم تجربه ای در مورد ابزارهای ضروری ماشین دارید با ما در میان بگذارید.

لازم به ذکر است، امداد خودرو ارس به عنوان یک شرکت امداد خودرو تبریز مجاز و معتبر، تحت نظارت اتحادیه در خدمت شما شهروندان و مسافران در حوزه ی تبریز و حومه می باشد. انواع خدمات یدک کش در تبریز، حمل خودرو در تبریز، جرثقیل در تبریز، امداد باتری، تعمیر خودرو در محل در خدمت شما رانندگان عزیز می باشد.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/