بلاگ امداد خودرو در تبریز

بهترین روش حمل خودرو + امداد خودرو در تبریز

هر چه نیاز و تقاضای ما به خودرو و وسایل نقلیه بیشتر می شود، اهمیت خدمات پس از فروش و تعمیرات و نگهداری خودروها هم بیشتر می شود. با پیشرفت روزافزون خودروها و پیچیده تر شدن آنها، روش های تعمیرات و تجهیزات رفع نقص فنی ماشین ها هم پیشرفته تر و پیچیده تر می شود. بدین ترتیب خودروبرها، یدک کش ها هم دارای تنوع های بیشتری می شوند. امروز با امداد خودرو در تبریز می خواهیم در مورد انواع روش های حمل خودرو صحبت کنیم و در نهایت با بررسی تمامی آنها بهترین روش حمل خودرو را انتخاب کنیم. ما ما همراه باشید.

بهترین روش حمل خودرو

انواع روش های حمل خودرو

روش های مختلفی برای حمل خودرو از بکسل کردن با طناب گرفته تا روش های پیشرفته تر مانند یدک کش وجود دارد. خودروبرها، یدک کش ها، کفی خودروبر، خودروبرهای تکی از جمله بهترین روش های امروزی برای حمل خودرو محسوب می شوند. امداد خودرو ارس، از جمله معتبرترین و حرفه ای ترین شرکت های امداد خودرو در تبریز می باشد که مجهز به انواع یدک کش در تبریز، جرثقیل در تبریز، حمل خودرو در تبریز و از تبریز به تمام نقاط ایران بوده و آماده ی ارائه ی انواع خدمات حمل خودروی لوکس، نیمه لوکس و ایرانی برای شما عزیزان می باشد.

در صورتی که تردد روزانه ی شما با خودروی شخصی انجام می شود، طبیعتا مسافرت های بین شهری و استانی را هم با ماشین خودتان انجام می دهید. ما برایتان همیشه آرزوی سفری ایمن و بی خطر داریم و آرزو می کنیم هیچوقت کارتان به تعمیر و امداد خودرو نیفتد، اما در صورتی که این اتفاق برای شما هم افتاد چه؟ می دانید که نقص فنی ماشین مسئله ی قابل پیش بینی و انکارناپذیری است.

با توجه به نوع خودروی شما از جمله سنگین، نیمه سنگین و سبک، لوکس، نیمه لوکس و ایرانی، و حتی بر اساس شدت آسیب و مشکل ماشین شما، روش های مختلفی برای حمل آن وجود دارد. به طور کلی روش های حمل خودرو را می توان به سه دسته ی کلی خودروبرها، یدک کش ها و خودروبرهای دارای جرثقیل تقسیم بندی کرد.

حمل خودرو با کفی خودروبر

کفی خودروبر، یکی از روش های حمل خودرو می باشد. با توجه به اندازه ماشین و تعداد آن، از کامیون تا تریلی می توان برای حمل خودرو استفاده کرد. این ماشین ها یک کفی متحرک و شیبدار دارند که به پشت کامیون متصل است. در این روش بر خلاف یدک کش ها و جرثقیل ها، خودرو روی کفی قرار می گیرد و کشیده نمی شود.از این روش معمولا برای حمل خودروهای صفر کیلومتر، خودروهایی که برای تعویض پلاک منتقل می شوند، خودروهای قدیمی بدون پلاک، خودروهای تصادفی یا خراب به نمایندگی و تعمیرگاه ها استفاده می شود.

امداد خودرو در تبریز

مزایای حمل خودرو با کفی خودروبرو

حمل خودرو با کفی خودروبر، امن ترین روش حمل خودرو محسوب می شود و همیشه حمل خودرو با ضمانت کامل انجام می شود که بدون کوچکترین آسیبی به مقصد خواهد رسید.

تمامی وسایل نقلیه ای که بالا ذکر کردیم از جمله اندازه ی ماشین، مدل ماشین و ... با این خودروبر قابل حمل می باشد و هیچ محدودیتی در نوع خودرو مورد حمل وجود ندارد.

کفی خودروبر، محدودیتی در تداد خودرو نداشته و با توه به اندازه ماشین و تعداد آن می تواند یک یا چند خودرو را به صورت همزمان حمل نماید.

معایب کفی خودروبر

کفی خودروبر نسبت به بقیه روش های حمل خودرو گرانتر بوده و هزینه بیشتری را شامل می شود.

استفاده از کفی خودروبر تخصص و مهارت بالایی دارد و کسی که رانندگی این نوع خودرو را بر عهده می گیرد باید گواهینامه پایه یک داشته و تسلط کافی بر حمل خودروها داشته باشد در غیراینصورت آسیب جبران ناپذیر است.

یدک کش در تبریز

حمل خودرو با یدک کش

از یدک کش برای حمل انواع خودروهای سبک و سنگین استفاده می شود. برای حمل خودروهای سبک، از یدک کش های سبکی مانند مزدا و نیسان می شود؛ همچنین برای حمل خودروهای سنگین و نیمه سانگین هم از کامیونت، کامیون و خاور استفاده می شود. در روش حمل خودرو با یدک کش، یدک کش باید وزن و قدرت بیشتری نسبت به خودرویی که حمل می کند داشته باشد تا تعادل نیرو بین دو ماشین ایجاد شود. در قسمت بار ماشین یدک کش معمولا یک چرخ گیر یا جرثقیل وجود دارد که خودروی معیوب را با توجه به مشکلی که دارد، از دو چرخ عقب یا جلو بلند کرده و حمل می کند. باید توجه داشته باشید که این روش زمانی ایمن است که خودروی معیوب، از چرخ ها یا سیستم انتقال قدرت دچار مشکل نشده باش زیرا در این صورت نمی توان با استفاده از دو چرخ فعال، آن را حمل کرد. اما در صورت نیاز به امداد خودرو یا یدک کش یا هر گونه نیروی امدادی در تبریز و حومه، می توانید با امداد خودرو در تبریز ارس تماس حاصل نمایید تا انواع خدمات یدک کش در تبریز، امداد باتری در تبریز و تعمیر خودرو در محل در تبریز را دریافت نمایید.

مزایای حمل خودرو با یدک کش

یدک کش معمولا در دسترس ترین روش حمل خودرو محسوب می شود.

هزینه حمل خودرو با یدک کش، نسبت به دو روش دیگر ارزانتر است.

سرعت تحویل خودرو در مقصد، در حمل خودرو با یدک کش بیشتر است.

کفی خودروبر در تبریز

معایب حمل خودرو با یدک کش

حمل خودرو با یدک کش فقط برای ماشین های سبک و نیمه سنگین مناسب است و خودروهای سنگین مجاز به استفاده از آن نمی باشند.

در صورتی که ماشین شما از سمت چرخ ها یا سیستم انتقال قدرت خود دچار مشکل شده باشد نمی توانید از یدک کش برای حمل آن استفاده کنید.

در صورتی که شرایط حمل خودرو و اصول یدک کشی در این روش رعایت نشود، راننده مهارت کافی در استفاده یا رانندگی یدک کش و کنترل هر دو ماشین به صورت همزمان نداشته باشند؛ احتمال آسیب و خسارت به خودروی آسیب دیده، خصوصا از ناحیه سیستم تعلیق خودرو و جلوبندی افزایش می یابد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات حمل خودرو با یدک کش کلید کنید.

حمل خودرو با کفی خودروبر جرثقیل دار

به عنوان یک نیروی امداد خودرو در تبریز، آرزو می کنیم هیچوقت نیاز به استفاده از کفی خودروبر جرثقیل دار نداشته باشید. کفی خودرو جرثقیل دار برای حمل خودروهای آسیب دیده از نوع تصادفی که قابل حرکت نمی باشند، یا خودروهایی که به جاهای عمیق مانند پرتگاه یا دره پرتاب شده باشند استفاده می شود. در صورت بروز تصادف، بر اساس میزان آسیب می توان روش های دیگری هم استفاده کرد. اما در صورتی که چرخ های ماشین دچار مشکل شده باشد و خودرو به هیچ عنوان امکان حرکت نداشته باشد، چاره ای جز استفاده از کفی خودرو جرثقیل دار نمی باشد. در روش حمل خودرو با کفی خودروبر جرثقیل دار، یک جرثقیل هیدرولیکی که که روی یک کامیون یا خاور نصب شده است؛ خودروبر خودرو را با کمک جرثقیل بلند کرده و روی کفی خودرو قرار می دهد تا به تعمیرگاه یا پارکینگ منتقل کند.

معایب خودروبر جرثقیل دار

با توجه به نوع فعالیتی که کفی خودروبر جرثقیل دار دارد و در انجام وظیفه ی خود منحصر به فرد بوده و قابلیت جایگزینی ندارد، در نتیجه معایب خاصی هم ندارد. اما باید توجه کرد که راننده خودروبر جرثقیل دار، باید با اصول درست بستن خودرو، استفاده از جک هیدرولیک و رانندگی و کنترل خودروی سنگین آشنایی کامل داشته باشد و مهارت کافی برای حمل خودرو با کفی خودروبر جرثقیل دار را دارا باشد.

یدک کش جرثقیل در تبریز

بهترین روش حمل خودرو

اگر قصد حمل خودرو دارید و می خواهید بهترین روش حمل خودرو را انتخاب کنید، باید به چند معیار توجه نموده و در آخر نسبت به توضیحاتی که خدمت شما ارائه می دهیم بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب نمایید. مهمترین معیار، بررسی مشکل خودروی شما می باشد. آیا خودروی شما قابل حرکت است یا خیر؟ آیا با حرکت دادن خودرو امکان اینکه مشکل شدیدتر شود وجود دارد یا خیر؟ معیار بعدی ایمنی خودروی شما و افزایش امنیت آن در هنگام حمل خودرو می باشد. 

همانطور که در بررسی ها ذکر کردیم، همه روش ها از نظر آسیب و ریسک در یک سطح نمی باشند و تفاوت دارند. مورد بعدی می تواند بودجه شما برای حمل خودرو باشد. زیرا هزینه حمل خودرو با توجه به نوع خودرو، نوع وسیله ی حمل کننده و مسافت طی شده متغیر می باشد. پس هنگام انتخاب بهترین روش حمل خودرو باید این گزینه را هم مد نظر داشته باشید.

در صورت تصمیم به حمل خودرو، باید توجه داشته باشید تا روش های حمل خودرو فقط در صورتی مطمئن و کم خطر هستند که از یک امداد خودروی مجاز و معتبر استفاده نمایید. در صورتی که با یک نیروی امداد خودرو غیرمجاز یا ناشناس ارتباط بگیرید ممکن است ایمن ترین روش برای شما پرخطرترین باشد. کمترین مورد اخذ هزینه ی بالاتر از تعرفه و بیشترین، به سرقت رفتن اتومبیل شماست. پس هر گونه دانش کم و اطلاعات ناقص می تواند باعث بروز خسارت های بسیار زیادی برای شما شود. ابتدا از یک امداد خودرو در تبریز مجاز کمک گرفته و سپس به فکر انتخاب بهترین روش حمل باشید.

همانطور که گفته شد، بهترین روش حمل خودرو، با توجه به نیاز شما متفاوت می باشد. شاید به دلیل هزینه ی بالا، بخواهید از یدک کش استفاده کنید یا اگر محدودیت مالی ندارید و اولویت شما حمل ایمن خودرو است، از خودروبر استفاده نمایید. مهمترین مسئله، انتخاب یک امداد خودرو مجاز در تبریز است.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/