بلاگ امداد خودرو در تبریز

توصیه های امدادخودرویی برای حمل ایمن خودروی آسیب دیده | شماره امدادخودرو تبریز

همانطور که می دانیم، امداد خودرو خدمات وسیع و متنوعی دارد، اما اولین و اصلی ترین خدمت رسیدگی به خودروی آسیب دیده است. حمل خودروی آسیب دیده به تعمیرگاه مجاز از اصلی ترین خدمات رسیدگی به خودروی آسیب دیده محسوب می شود. اما حمل خودروی آسیب دیده توسط خودروی حمل، یدک کش و جرثقیل اصول و پیچیدگی های خاص خود را دارد و در صورتی که استانداردهای اولیه ی آن رعایت نشود، به سادگی میتواند موجب آسیب های جدی به خودروی شما بشود. پس سپردن خودرو به یک تیم متخصص و حرفه ای برای انتقال امن خودرو به یک تعمیرگاه مجاز باعث حفظ سلامت فیزیکی و فنی خودرو می شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از اصول اصلی امداد خودرو حرفه ای و معتبر می باشد. با امدادخودرو تبریز ارس همراه باشید تا با هم در مورد حمل خودروی آسیب دیده صحبت کنیم؛ همچنین برای دریافت مشاوره در زمینه یدک کش تبریز می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

حمل خودروی آسیب دیده با یدک کش

امداد خودرو ارس تبریز، با تیم و شبکه ی گسترده در زمینه حمل خودرو تبریز و یدک کش تبریز فعالیت دارد و در مواقع لازم بهترین خدمات با ضمانت کیفیت و امنیت خودروی شما، در خدمت شما عزیزان می باشد.

عواقب حمل خودرو با امداد خودرو غیرمجاز

اگر شما هم تجربه ی نقص فنی خودرو در بزرگراه های تبریز یا شهرهای بزرگ را داشته باشید قطعا شاهد این صحنه خواهید بود : کنار خودروی خراب شده ایستاده اید و در حال فکر کردن به راه حلی هستید که چند خودروی امدادی و تعمیری به صورت خودجوش بدون اینکه با هیچ تعمیرگاه یا امدادخودرویی تماس گرفته باشید در صحنه حاضر می شوند، شروع به دادن راه حل و پیشنهاداتی برای رفع مشکل شما می کنند و حتی بدون کسب اختیار از شما تصمیم به حمل خودروی شما به یک تعمیرگاه می کنند!

مشکل از همینجا شروع می شود ...

امداد خودرو مجاز تبریز

تیم هایی که فاقد تجربه و صلاحیت و حتی بعضا مجوزهای لازم برای حمل خودرو و تعمیر آن هستند و صرفا کاری که انجام می دهند این است که در ازای دریافت پورسانت، خودروی شما را به یک تعمیرگاه حمل کنند.

از مقاله های پیشین در مورد عواقب این مسئله، عدم تعمیر تخصصی خودرو، تعویض قطعات اصلی خودرو با قطعات یدکی غیراستاندارد و تقلبی و گاها دزدی قطعات خودرو صحبت کرده ایم.

اگر از این مسائل بگذریم، به مساله مهمتری می رسیم و آن حمل خودرو است. حمل غیراصولی و غیرحرفه ای خودرو به صورت کاملا جدی می تواند به سیستم جلوبندی و تعلیق خودرو، سیستم انتقال قدرت، شاسی خودرو، اکسل و حتی قطعات بیرونی خودرو مانند مه شکن و سپر آسیب هایی جدی وارد نماید. قطعا تعمیر این قطعات برای شما، شامل هزینه های بالایی خواهد بود که شک نکنید امدادخودروهای متفرقه و فاقد مجوز زیر بار آن نخواهند رفت و حتی در نهایت به احتمال زیاد مسئولیت این نقص های فنی را هم به عهده نخواهند گرفت و در شما می مانید و یک اتومبیل که کمی عیب داشت اما الان کاملا معیوب است!

تازه از این ها گذشته، مسئله ای که در مورد امدادخودروهای متفرقه و ناشناس جای بحث دارد، مشخص نبود وضعیت بیمه ی آنهاست؛ پس خسارات وارده به اتومبیل شما فقط به عهده ی خودتان است و حتی ممکن است شرکت بیمه ی خودرو هم شما را در این بحران تنها بگذارد.

حال این روی مساله را بررسی کنیم. با فرض حمل صحیح و اصولی خودرو، تعمیرگاهی که خودروی شما به آن منتقل می شود باید دانش فنی و کاملی در خصوص تعمیر خودروی شما و همچنین استفاده از قطعات یدکی استاندارد و اصلی را دارا باشد. در غیر اینصورت تعمیرگاه و شخص خود تعمیرگاه نیز ممکن است خسارات فنی بعدی را به خودروی شما وارد کند.

حالا ... فرض کنیم نه خودروی شما با شرایط مناسبی حمل شد، نه تعمیرگاه تخصصی کافی برای تعمیر داشت. چه اتفاقی می افتد؟

امداد خودرو غیرمجاز

چرا امدادخودرو تبریز ارس؟

امداد خودرو ارس با سالها تجربه، تیم حرفه ای و تخصصی آموزش دیده و کیفیت تضمین شده از توانایی لازم برای ارائه انواع خدمات امدادخودرو تبریز، تعمیر خودرو در محل تبریز و یدک کش تبریز می باشد. همچنین، امداد خودرو ارس، در صورتی که خودروی شما دچار نقص فنی شده باشد و این نقص در محل مورد نظر قابلیت برطرف شدن را نداشته باشد، توسط امدادخودرو ارس به تعمیرگاه مجاز حمل می شود؛ در حالی که امداد خودرو غیرمجاز ممکن است برای افزایش حاشیه سود خود، خودرویی که قابلیت تعمیردر محل را دارد به تعمیرگاه حمل کند و عیب خودرو را بزرگتر از آنچه که واقعا است توصیف کند؛ در نتیجه هزینه های بالاتری برای مالک خودرو تحمیل خواهد شد.

امدادخودرو تبریز ارس، با داشتن کادر مجرب و متخصص برای خدمت رسانی در زمینه امداد باتری تبریز، یدک کش تبریز، حمل خودرو تبریز، جرثقیل ماشین تبریز و ناوگان مجهز آماده ی حمل امن و کاملا اصولی خودروی معیوب شما به تعمیرگاه و تعمیر خودرو با ضمانت تعمیر اصولی و با قطعات یدکی اصلی و با کیفیت می باشد.    

امداد خودرو ارس، با افتخار اعلام می دارد میزبان تمامی رانندگان عزیز تبریزی و مسافران گرانقدر به شهر تبریز و حومه می باشد و آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات در زمینه امداد خودرو در تبریز شامل امداد باتری، تعمیر خودرو در محل، تعمیر تلفنی خودرو، جرثقیل و یدک کش در تبریز می باشد. امداد خودرو ارس برای شما سفری ایمن و بدون حادثه را آرزو می کند. اما با در نظر گرفتن غیرقابل اجتناب بودن حوادث پیش آمده اعلام می دارد که تمام تلاش خود را در جهت آسودگی، آرامش و رفاه حال رانندگان عزیز در محدوده ی شهر تبریز می نماید.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/