بلاگ امداد خودرو در تبریز

حمل خودرو در تبریز با امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو، یکی از مراکزی است که امروزه اهمیت بسیاری برای تمامی رانندگان و صاحبان خودرو دارد؛ و آرامش و آسایش مردم در مسافرت ها را برعهده گرفته است. امداد خودرو ارس هم به عنوان یک شرکت امداد خودرو در تبریز تصمیم به انجام وظیفه ی خود در قبال این مسئولیت بزرگ نموده است.

حمل خودرو در تبریز

امداد خودرو ارس با داشتن کادر و پرسنل متخصص و حرفه ای، آماده است تا در صورت لزوم، با خدماتی از قبیل یدک کش در تبریز، جرثقیل ماشین در تبریز، حمل خودرو در تبریز به شما عزیزان کمک نماید. همچنین تعمیر خودرو در محل، امداد باتری در تبریز و تعمیر تلفنی ماشین از جمله خدمات دیگر امداد خودرو ارس می باشد.

معرفی امداد خودرو ارس

امداد خودرو ارس با داشتن نمایندگی و ماشین های سیار در سراسر شهر تبریز و حومه، با به روزترین تجهیزات و امدادگران حرفه ای به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات امدادی برای شما عزیزان می باشد.

امداد خودرو در تبریز

امدادخودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز شبانه روزی

امداد خودروی تبریز

امداد خودرو تبریز تلفن

امداد خودرو ارس، با داشتن سالها تجربه در حوزه ی حمل خودرو در تبریز، یدک کش در تبریز با مجهزترین خدمات امدادی و کادر حرفه ای از جمله مراکز امدادرسان می باشد که بیشترین میزان رضایت را از مشتریان عزیز دریافت نموده است.

یدک کش در تبریز

یدک کش در تبریز ارس

یدک کش در تبریز ارس، با هدف جلب رضایت مشتریان، افزایش رفاه و امنیت شمتریان بزرگوار، انواع خدمات تعمیر خودرو در محل در تبریز، تعمیر تلفنی ماشین و همچنین حمل خودرو در تبریز را برعهده دارد.

نحوه ی انتخاب یدک کش

همانطور که می دانید، با توجه به شرایط خودروی شما از جمله اینکه آیا قادر به حرکت می باشد یا خیر، روشن می شود یا خیر و همچنین میزان آسیبی که دارد، حجم، اندازه و وزن ماشین به یدک کش های مختلفی نیاز خواهد بود. معمولا برای ماشین های سبک از یدک کش های نیسان و وانت استفاده می شود. بدک کش در تبریز برای ماشین های نیمه سینگین از کامیون و کامیونت استفاده نموده و برای ماشین های سنگین هم از خاور و جرثقیل استفاده می شود.

نحوه ی حمل خودرو با خودروبر

ماشین های حمل خودرو دارای یک کفی متحرک هستند که با کاهش شیب و فاصله ی خود تا زمین، ماشین را روی خود قرار داده و بالا می کشد. دو چرخ جلویی تا عقبی ماشین به کفی وصل شده و خودرو به حرکت می افتد. البته لازم به ذکر است، تایرها در یدک کش قفل می شود و حمل خودرو با کاملترین اندازه ایمنی اتفاق می افتد.

برای حمل خودروی سالم از یک شهر به شهر دیگر، معمولا از خودروبر استفاده می شود. ماشین هایی که ماشین شما را پشت خود قرار داده و حمل می کنند. در صورتی که شما در انتخاب یدک کش و روش حمل خودرو در تبریز تخصصی ندارید، می توانید از امداد خودرو در تبریز درخواست مشاوره و کمک کنید.

حمل خودرو در تبریز

نکات ایمنی در حمل خودرو

قبل از انجام حمل خودرو، حتما ماشین خود را کاملا تمیز و مرتب کنید. هر گونه عیب و نقصی به صورت واضح دیده شود تا مطمئن شوید این ایرادات ناشی از حمل خودرو نخواهد وبد.

قبل از بارگیری ماشین خود، از امدادگران قیمت استعلام کنید. این قیمت را با قیمت کارشناسان مقایسه و بر اساس قیمت اعلام شده بیمه کنید تا خدای نکرده در صورت بروز هرگونه اتفاق، قادر به دریافت خسارت باشید.

البته بیمه بدنه، به خودروبر ربطی نداشته و یک بیمه کاملا جدا از بیمه ی حمل و نقل ماشین شماست.

حتما برای حمل خودرو، از یک مرکز امداد خودرو معتبر که میزان رضایت بیشتری دارد اقدام نمایید. میتوانید از طریق تحقیق در اینترنت و بررسی نظرات، پرس و جو از آشنایان و ... اقدام نمایید.

انواع حمل خودرو

حمل خودرو، در دو حالت اتفاق می افتد. حمل خودروی آسیب دیده و حمل خودروی سالم. خودروهای سالم معمولا از کارخانه به صورت صفر حمل می شوند. در حالت دیگر، در صورتی که شما قصد مسافرت داشته باشید می توانید از حمل خودرو، برای منتقل کردن ماشین خود به یک موقعیت دیگر استفاده کنید. حمل خودروی آسیب دیده در صورتی که تعمیر خودرو در محل در تبریز امکان پذیر نباشد اتفاق می افتد.

در صورت نیاز به یدک کش در تبریز، حمل خودرو در تبریز یا به سایر نقاط ایران عزیز، می توانید با امداد خودرو ارس تماس حاصل نموده و در مورد نوع حمل خودرو مشاوره دریافت نمایید. همچنین بر اساس وزن خودرو و مسافت طی شده استعلام قیمت نموده و اقدام به بیمه خودروی خود بکنید.

امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو ارس، یکی از معتبرترین و به روزترین مراکز امداد خودرو در تبریز می باشد که می توانید به صورت شبانه روزی و 24 ساعت روز با آنها تماس حاصل نموده و در حوزه خدمات امدادی، تعمیر خودرو در محل، امداد باتری در تبریز و انواع خدمات یدک کش در تبریز، حمل خودرو در تبریز، جرثقیل ماشین در تبریز دریافت خدمات نمایید. امداد خودرو ارس، با تامین آسایش و راحتی برای شما رانندگان بزرگوار، با هدف ایجاد اطمینان برای رانندگان عزیز فعالیت خود را شروع کرده و از مرحله ی تماس، مشاوره و عیب یابی تا تحویل سالم خودرو به مشتری را بر عهده دارد.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/