بلاگ امداد خودرو در تبریز

اعزام یدک کش در تبریز به تمام نقاط توسط امداد خودرو در تبریز

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که ماشینتان در جاده دچار مشکل یا نقص فنی شود و از کار بیفتد؟ بله برای خیلی از رانندگان اتفاق افتاده. اما چگونه این مشکل را رفع می کنید؟ به نظر خودتان چند درصد می توانید روی تجربه و دانش خودتان حساب کنید؟ آیا می توانید مشکل را رفع کنید یا نیاز به این متخصص دارید؟ اگر با نیروهای امدادرسانی تماس بگیرید و پس از اعزام تعمیرکار، متوجه شوید مشکل خودروی شما وخیم تر از آن است که همانجا با تعمیر خودرو در محل در تبریز حل شود، چه می کنید؟ طبیعتا نیاز به حمل خودرو در تبریز یا اعزام خودرو با یدک کش به یک تعمیرگاه مجاز است نه؟ با امداد خودرو ارس همراه باشید تا در مورد یدک کش و انتقال خودرو به تعمیرگاه با هم صحبت کنیم.

یدک کش در تبریز

یدک کش نوعی خودرو است که به کمک آن ماشین هایی که دچار نقص فنی جدی شده و وسط راه گیر کرده اند را به یک محل امن را تعمیرگاه انتقال می دهند. حمل خودرو در تبریز مدل های مختلف و متنوعی دارد که هر کدام از این یدک کش ها کاربردهای مختلفی دارند و هر کدام در یکی از شرایط مختلف به محل اعزام می شوند. یکی از مهمترین مدل های یدک کش را می توان خودروبر زنجیری یا همان ماشینی که به اصطلاح ماشین را بوکسل می کند نامید. علاوه بر خودروبر زنجیری، بلند کننده چرخ، یدک کش کامیونی و ... از مدل های رایج دیگر هستند. جالب است بدانید اعزام حمل خودرو در تبریز و حومه ویژگی های جذاب بسیاری دارد که امروز با هم آنها را مطالعه خواهیم کرد.

یدک کش در تبریز و امداد خودرو در تبریز

اتوبان های تبریز به شهرستان های مختلف، برای اتصال این کلان شهر به قسمت های دیگر، از شاه راه های حیاتی و مهم به شمار می روند. همین امر باعث می شود تردد در آنها زیاد بوده و ترافیک بالایی هم در این اتوبان ها شکل بگیرد. همین ترافیک به سادگی می تواند افزایش آمار مشکلات و تصادفات جاده ای را افزایش دهد. به همین دلیل است که اعزام تیم حمل خودرو در تبریز و حومه تبریز، برای افزایش ایمنی رانندگان و اتومبیل آنها یک اقدام ایمنی و معقول به نظر می رسد. در نتیجه خدای نکرده اگر نقص یا مشکلی در ماشین خود مشاهده کردید می توانید فورا با امداد خودرو تبریز تماس بگیرید. با این تماس فورا یک تیم امدادگر و متخصص جهت رفع مشکل شما، به محض مورد نظر اعزام خواهد شد که ماشین شما را بررسی خواهند کرد و در صورت رفع مشکل ماشین، با آرزوی موفقیت و سفری بی خطر، از شما خداحافظی خواهند کرد. در غیر اینصورت اگر مشکل اتومبیل شما جدی تر باشد، چاره ای جز اعزام یدک کش در تبریز و حومه و انتقال امن ماشین شما به یک تعمیرگاه مجاز و امن باقی نمی ماند.

امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو ارس تبریز

در ایران، کارخانه های بزرگی در زمینه ی تولید خودرو مشغول به فعالیت هستند. به دنبال فروش بالا و تقاضای بالای این اتومبیل ها، کارخانه ها برای افزایش رضایت رانندگان و مشتریان خود، خدماتی به نام "خدمات پس از فروش" ایجاد و فعال می کنند تا به راحتی در صورت بروز هر گونه مشکل برای ماشین تولید کارخانه ی مورد نظر، فورا اقدام به اعزام نیروی امدادرسان یا یدک کش می نمایند که برای افزایش رفاع مشتریان یک اقدام مثبت و پسندیده محسوب می شود.

امداد خودرو با حضور در محل مورد نظر شما یا به عبارتی، جایی که ماشین شما آنجا دچار نقص و توقف شده است اقدام به عیب یابی و بررسی مشکل ماشین شما می کنند. در این حالت، یا نقص ماشین شما فورا توسط تیم کارشناس امداد خودرو رفع می شود یا نیاز به تعویض قطعه مهم یا تعمیرات مهم تری خواهد بود که در این شرایط با اعزام یدک کش، ماشین شما به یک تعمیرگاه مجاز و امن ارسال می شود تا نسبت به تعویض قطعات و تعمیر آن اقدام شود.

پس تا اینجا فهمیدیم خدمات امداد خودرو تبریز ارس، صرفا اعزام تیم امداد رسانی نیست و تمامی خدمات امداد باتری در تبریز، تعمیر خودرو در محل در تبریز، امداد خودرو شبانه روزی در تبریز و یک کش در تبریز را شامل می شود که شامل تمامی خدمات امدادی، بیمه ای، رفاهی برای مشتریان می باشد که هر کدام از این موارد خدمات زیرمجموعه ای دیگر و جزئیات بسیاری را شامل می شود.

از جمله این خدمات زیرمجموعه ای، اعزام تیم کارشناس و مکانیک به محل خرابی خودرو، عیب یابی و تعمیر خودرو در محل در تبریز یا محل خرابی ماشین، اعزام یدک کش به تمام نقاط تبریز، تعویض لاستیک، تعویض روغن، سوخت رسانی و کاهش مصرف سوخت ماشین، امداد باتری و ... می باشد. در نتیجه استفاده از خدمات امداد خودرو در تبریز، در بروز حوادث شدید در آینده نیز جلوگیری می کند چرا که رفع یک نقص ساده، می تواند از آسیب قطعه ی معیوب به دیگر قطعات جلوگیری کرد.

اعزام تیم حمل خودرو در تبریز و حومه، با امداد خودرو در تبریز ارس

همانطور که در بالا هم اشاره شد، یدک کش مدل های مختلفی دارد که هر کدام کارایی خاصی داشته و قابلیت حمل مختلفی از ماشین ها را شامل می شوند. در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، با اعزام یدک کش خودرو به تمامی بخش های تبریز و استان، سعی بر آن داریم تا مشکلات و چالش هایی که ممکن است پیش روی رانندگان عزیز در شمال غرب ایران باشد را مدیریت و حتی کاهش دهیم. یدک کش ها، ماشین های سنگین و قدرتمندی هستند که با داشتن اهرم های خود می توانند خودروهای مختلف در سبک های مختلف و وزن های متنوع را به راحتی و به صورت کاملا ایمن حمل نمایند. یکی از اصلی ترین ویژگی های یک خودروی یدک کش، توان بالای آن در تحمل وزن های مختلف است. در نتیجه یدک کش ها در جاده های کوهستانی تبریز، برای مشکلات مختلفی که می تواند پیش روی رانندگان پیش بیاید، از جمله خرابی و نقص فنی ماشین یا حتی تصادفات، اعزام شده و اقدام به حمل ایمن ماشین مورد نظر می کنند. مثلا یدک کش های کامیونی یکی از بهترین گزینه ها برای جایجایی خودروهای تصادفی در تبریز محسوب می شوند.

یدک کش در تبریز، برای مشکلات مختلف یک راهکار مختلف هم دارد؛ امداد خودرو تبریز ارس، با ارسال یدک کش های زنجیری، بلند کننده چرخ، کامیونی می توانند انواع ماشین ها در اندازه ها، سبک ها و وزن های مختلف به اولین تعمیرگاه مجاز و معتبر را به عهده بگیریند.

یدک کش در تبریز

نکات مهم استفاده از یدک کش در تبریز

همه ی ما حداقل یک بار ممکن است مجبور به استفاده از یدک کش ها شویم. خرابی و نقص فنی، تصادف و حتی مشکلات ساده ای مانند اتمام سوخت ماشین می تواند ما را مجبور به کمک گرفتن از یدک کش کند. چیزی که می دانیم این است که هیچ کدام از ما، هیچ وقت نمی دانیم کی و کجا ماشین ما خراب خواهد شد. پس باید خود را برای هر شرایطی آماده کنیم./

چرا دقت در انتخاب یدک کش در تبریز اینقدر مهم است؟

پاسخ به این سوال حیاتی، چندان هم سخت نیست! تصور کنید یک کامیون را با نیسان یا وانت حرکت دهید! انجام پذیر است؟ بله! اما آیا امکان پذیر است؟ خیر! نه تنها امکان پذیر نیست بلکه به شدت خطرناک است و با توجه به اینکه یدک کش می تواند تعادل خود و تعادل خودرو را همزمان و بدون کوچکترین آسیبی به خودروی مورد حمل حفظ کند، بلکه از آسیب به خودرو، صدمه به شاسی و بدنه ی ماشین هم جلوگیری می کند. پس هر ماشینی یدک کش نیست.

بهترین یدک کش کدام است؟

همانطور که گفتیم، یدک کش های مختلفی وجود دارد و حتما شما هم مدل های مختلف آن را در جاده ها و حتی فیلم ها دیده اید. نوع مدل یدک کش مهم است؟ بله. بهترین یدک کش برای ماشین شما کدام یدک کش می تواند باشد؟ شاید شما هم یک وانت یا حتی یک جرثقیل را برای بکسل کردن ماشین خودتان انتخاب کنید؛ اما توصیه ما به شما تماس با امداد خودرو تبریز و درخواست اعزام یک تیم امداد رسانی می باشد. علت آن هم این است که اولا شاید خودروی شما همانجا در محل هم تعمیر شود؛ در قدم دوم اگر نیاز به یدک کشی بود، تیم امدادرسانی با توجه به شرایط خاص ماشین شما و متناسب با آن برای شما یک یدک کش انتخاب می کنند که حداقل خطر و حداکثر ایمنی را برای ماشین شما به همراه داشته باشد. توجه کنید، جرثقیل های بارکس، بیشتر برای اتومبیل های سنگین و بزرگتر از اتومبیل های شخصی استفاده می شوند. پس باید بدانید اگر ماشین شما جثه بزرگ و وزن بالایی دارد، می توانید از جرثقیل استفاده کنید؛ در غیراینصورت، گزینه مناسب یدک کش نیسان یا وانت است.

یدک کش مجاز در تبریز

رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از یدک کش در تبریز

اگر قصد دارید یک خودروی معیوب را یدک کشی کنید، باید به نکات مهمی توجه نمایید. این نکات گرچه مناسب متخصصین امداد خودرو تبریز است، اما بهتر است افراد عادی هم آنها را بدانند تا در مواقع اضطراری این آگاهی به اقدام مناسب در شرایط مهم کمک کند. از جمله این موارد عبارتند از:

دامنه دید مناسب راننده یدک کش

راننده ی یدک کش، باید دید خوبی نسبت به مسیر اطراف خود داشته باشد. چون یدک کشی ماشین کاری است که باید در عین اینکه تعادل ماشین خود را حفظ می کند، باید تعادل یک ماشین دوم دیگر را هم بتواند حفظ کند. به خصوص در مواقعی که اقدام به سبقت گرفتن و دور زدن یا رد شدن از پیچ ها می کند، بسیار ضروری است و کوچکترین اشتباهات هم می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیر برای هر دو ماشین شود.

فشار مناسب باد لاستیک ها

زمانی که ماشین معیوب روی یک خودروی یدک کش سوار می شود، اینکه تایرها باد مناسبی داشته باشند بسیار مهم است. استاندارد بود لاستیک ها و باد مناسب، باعث کنترل مناسب و توانایی بالای خودروی یدک کش در حمل ایمن ماشین آسیب دیده می شود.

تایر زاپاس

وقتی یک ماشین شخصی ساده همیشه یک لاستیک زاپاس با خود دارد، پس این مقوله باید در مورد خودروهای یدک کش اهمیت خیلی بیشتری داشته باشد. تصور کنید در حال بکسل کردن یک تریلی هستید؛ طبیعی است که بروز هر گونه مشکل برای تایرها قابل پیش بینی باشد. پس اگر ماشین حمل می کنید، به خصوص ماشین های سنگین، وجود تایر زاپاس بسیار الزامی است و نمایندگی ها هیچ وقت از این مورد چشم پوشی نمی کنند چرا که نداشتن لاستیک زاپاس به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

امداد خودرو مجاز در تبریز

کنترل حرکت در رد شدن از پیچ ها

مکان هایی مثل جاده چالوس هم وجود دارند که راننده یدک کش در حال بکسل کردن یک خودروی دیگر باشد. در پیج های سخت جاده ای، رانندگان معمولا نه تنها دید مناسبی ندارند، بلکه کنترل حرکت ماشین هم تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. در این وضعیت، سالم به مقصد رسیدن طبیعتا سخت تر خواهد شد. پس باید راننده به خوبی قادر به کنترل حرکت خود در این شرایط باشد.

ترمز گیری صحیح و به موقع

از نکاتی که رعایت آن به شدت مهم است، تصور این شرایط است: یک خودروی یدک کش، با سیستم ترمز نامناسب یک ماشین دیگر را یدک می کشد. شاید حتی در یک جاده ی خطرناک پر از پیچ های شددی یا سراشیبی هم باشد. همه ی ما میدانیم رانندگی در این شرایط به هیچ عنوان ایمن و اصولی به نظر نمی رسد خصوصا وقتی که یک ماشین، یک ماشین دیگر را هم حمل می کند یا به دنبال خود می کشد. در صورتی که یک ماشین در حال بکسل شدن است، ماشین یدک کش باید ترمزها را به قدری مناسب و سالم و ایمن نگهداری کند که در زمان اضطراری ترین رانندگی ها هم بتواند به سرعت، شتاب ماشین را کنترل کند و فاصله ی استاندارد خود با ماشین های دیگر را رعایت کند.

تجهیزات مورد نیاز یدک کش در تبریز

امداد خودرو در تبریز ارس، تجهیزات مورد نیاز را اینگونه معرفی می کند: زنجیر، جک هیدرولیکی، کابل، جعبه ابزار، کپسول آتش نشانی، انواع چکس، چراغ هشدار دهنده، تجهیزات کامل یدکی، شبرنگ، انواع بالابرها.

آسیب ها و خطرات احتمال خودروی یدک کش شده

امکان سرقت خودرو! بله! از مهمترین خطراتی که می تواند برای یک خودروی در حال یدک کشی پیش بیاید، سرقت آن است. اما بدانید جلوی ضرر را از هر کجا که بتوان گرفت منفعت است. یکی از بهترین و مهمترین راه ها برای جلوگیری از این اتفاقات، کمک خواستن و درخواست امداد خودرو از نمایندگی های معتبر و شرکت های مجاز امداد رسانی است.

از دیگر خطراتی که می تواند برای خودروی بکسل شده پیش بیاید، تصادفات هستند. در زمان جابه جایی ماشین ها، گاهی تصادفات غیرعمد هم صورت می گیرد که باعث افزایش خسارت و آسیب به خودروی یدک شده می شود. مهمترین اقدام در این حالت، درخواست پرداخت خسارت از شرکت مربوطه بر اساس اصول وضع شده ی شرکت است.

امداد خودرو مجاز در تبریز

سخن پایانی

اعزام یدک کش در تبریز به تمامی نقاط تبریز و حومه، توسط امداد خودرو مجاز در تبریز ارس انجام می گیرد. امداد خودرو در تبریز ارس ارس سعی بر آن دارد تا به تمامی رانندگانی که در مسیر دچار توقف اجباری شده اند کمک کرده و با ایمنی بیشتر، برای تعمیر خودروی شما عزیزان اقدام کند و اندکی از نگرانی شما کاهش داده و به میزان آرامش و رفاه شما بیفزاید.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/