بلاگ امداد خودرو در تبریز

تعمیرکارهای غیرحرفه ای را بشناسید + امداد خودرو در تبریز

یکی از بهترین و هوشمندانه ترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه های خودرو این است که تا جایی که در توان دارید سراغ تعمیرکار نروید! حالا می پرسید چرا؟ چون وقتی خودتان در خانه دست به آچار شوید خیلی در هزینه ها کاهش خواهید داشت. اما مسئله اینجاست که آیا شما یک تعمیرکار حرفه ای محسوب می شوید؟ اگر جواب شما خیر است با امداد خودرو در تبریز همراه باشید تا با هم تعمیرکارهای غیرحرفه ای را شناسایی کنیم.

اشتباهات در تعمیر ماشین

هرز کردن پیچ ها مشکلی است که باید به آن دقت کنید. پیچی که هرز شده به راحتی باز نمی شود و احساس ناخوشایندی به شما منتقل می کند. پیچ هرز درمان دارد و با ابزار مناسب آن مانند مته می شود پیچ هرز را از جای خود خارج کرد؛ اما همانطور که می دانید دردسر زیادی هم دارد. در نتیجه توصیه می کنیم همیشه با ابزار مناسب پیچ خود را باز و بسته کنید تا مشکلاتی از این دست به وجود نیاید. همانطور که می دانید عدم توجه به استاندارد سفت پیچ کردن، باعث می شود حتی چرخ ماشین هنگام رانندگی پرتاپ شود! هیچ وقت پیچ را با ابزار سایز غیرمناسب مانند آچاربکس ضربه ای یا با دست سفت نکنید. همیشه یک استاندارد برای این کار وجود دارد و همان را رعایت کنید.

قطعات یدکی مشابه

این اتفاق بیشتر از ماشین های قدیمی تر می افتد. وقتی در پیدا کردن قطعات یدکی اصلی شکست می خوریم، با ابتکار و خوش بینی سراغ قطعات دیگری می رویم تا بتوانیم با ترکیبی از قطعات فرعی ماشین را استفاده کنیم. در نتیجه به مرور عمر خودروی شما با سرعت بیشتری کاهش یافته و خراب می شود.

امداد خودرو در تبریز

اصولی ایمنی، اصول سلامتی

خیلی از مواد شیمیایی برای ماشین ها استفاده می شود که حلال ها و اسپری ها بخشی از آنها هستند که معمولا برای سیستم تنفسی یا پوست شما مناسب نخواهند بود. پس ماسک، لباس مناسب و دستکش مناسب می تواند در کار تعمیرات از خطرات بزرگ و جبران ناپذیر محافظت کند. این مورد را از یک تعمیرکار باتجربه ی امداد خودرو در تبریز به یاد داشته باشید.

ابزار نامناسب

وقتی یک تعمیرکار روش کار با خودرو، قطعات آن و ابزارها را می داند، به راحتی می تواند از یک ابزار به عنوان جایگزین استفاده کند. اما زمانی که شما اقدام به تعمیرات می کنید به یاد داشته باشید وقتی از اینترنت آموزش می گیرید و نوشته یک ابزار خاص نیاز دارید، پس باید همان ابزار خاص را پیدا کنید و استفاده کنید. در صورت عدم دسترسی به ابزار مورد نظر به هیچ عنوان از ابزار دیگری استفاده نکنید ممکن هست مانند ابزار مورد استفاده برای پیچ ها، استفاده از یک ابزار دیگر به ماشین یا قطعات آن آسیب بزند.

اجتناب از عجله کردن

وقتی در حال کار روی یک ماشین هستید، چه ماشین خودتان چه به عنوان تعمیرکار، بهترین حالت این است که آن ماشین در زمانی کوتاه نیاز نباشد. گاهی تعمیر یک ماشین چندین ساعت و حتی چندین روز زمان می برد. پس به بهانه عجله نباید تمرکز خود را از دست بدهید. سفت نکردن یک پیچ ساده به راحتی می تواند یک مشکل بسیار بزرگ به بار بیاورد.

پیچ زنگ زده

بهترین حالت برای رفتار با پیچ زنگ زده خیساندن آن با مایع روان کننده یا PB Blaster است که پس از چند دقیقه ممکن است باعث باز شدن آنها شود. به هیچ عنوان با پیچ زنگ زده  کشتی نگیرید که ممکن است سر پیچ بشکند مشکل از اینی که هست بدتر هم شود. این مورد را به عنوان یک امداد خودرو در تبریز که با نقص های فنی بسیاری مواجه می شویم خدمتتان عرض می کنم.

قطعات به هم ریخته

وقتی قطعات را سر هم می کنید و تعمیر به اتمام می رسد می بینید برخی از قطعات و پیچ و مهره ها را اصلا پیدا نمی کنید. یا کم می آیند. این صحنه برای شما هم آشناست؟ صحنه ای که اسباب خنده ی دیگران می شوید و نظم کارتان به هم می ریزد. پس برای اینکه همه چیز سر جای خودش بنشیند و اتفاق بدی نیفتد از همان اول کار پیچ و مهره ها را در یک کیشه قرار دهید و به همه چیز برچسب بزنید تا چیزی گم نشود.

تشخیص نابجا

لطفا یادتان باشد، حتی اگر قصد بردن ماشین به تعمیرگاه را هم ندارید، از یک کارشناس کمک بگیرید. در غیراینصورت به مراتب خیلی بیشتر از هزینه ای که در اول کار قرار بود پرداخت کنید، متحمل خواهید شد. گاهی بر اساس علامت ها و عیب یابی هایی که در اینترنت می خوانیم، سراغ ماشین می رویم. اما یک تشخیص نادرست می تواند به راحتی ماشین را دچار مشکل کند و این مشکل به سادگی هم حل نشود. بعد از آن سراغ خرید قطعات جدید می رویم اما متوجه می شیم مشکل همچنان پابرجاست و این یعنی مشکل از قطعه ی دیگری است که ما نمی توانیم آن را تشخیص دهیم!

امدادخودرو در تبریز

آشتی با جک

اگر شما هم نحوه ی کار امدادرسانان امداد خودرو در تبریز را دیده باشید متوجه خواهید شد، اکتفا کردن به یک جک خوابیده اصلا کار عاقلانه و درستی نیست. تنها راه حفاظت از شما زیر یک وزنه ی 2 تنی، جک های ایستاده است.

لطفا مبتدی باشید!

اول برخی آموزش ها نوشته می شود: این آموزش برای افراد مبتدی مناسب نیست. این یعنی اگر شما کسی هستید که اطلاعات کمی در مورد خودرو و تعمیرات آن می دانید، بهتر است سراغ آن آموزش نروید. زیرا فقط شرایط ماشین را بدتر می کنید. بهترین راه مراجعه به متخصصان و کارشناسان امداد خودرو و استفاده از خدمات تعمیر خودرو در محل می باشد که به راحتی می تواند به صرفه جویی در هزینه ها کمک کند.

سخن پایانی

ممنون که تا اینجا با امداد خودرو ارس و این مقاله ی جدید همراه بودید. امداد خودرو ارس یکی از مراکز مجاز امداد خودرو در تبریز می باشد که آماده ی انواع خدمات امدادرسانی به شهروندان و مسافران گرامی در تبریز و حومه می باشد. این خدمات شامل امداد خودرو، تعمیر خودرو در محل، تعمیر تلفنی خودرو، امداد باتری، جرثقیل و یدک کش در تبریز می باشد.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/