بلاگ امداد خودرو در تبریز

راهنمای کامل امداد خودرو، تجربه های واقعی رانندگان + امداد خودرو در تبریز

وقتی درخواست امداد خودرو کردم، فردی که آمد نه تنها ماشینم را تعمیر نکرد، بلکه آن را خرابتر از روز اول تحویل داد!

بله! امروز با تجربه های واقعی رانندگان از امداد خودرو با وبسایت امداد خودرو در تبریز همراه باشید.

تجربه های واقعی رانندگان از امداد خودرو

"ماشین دچار نقص فنی در جاده شد. اقدام به درخواست امداد خودرو کردم و در کوتاه ترین زمان یک ماشین امداد خودرو سر صحنه حاضر شد. چند روز بعد متوجه شدم قطعه ی اصلی ماشینم را با یک قطعه ی یدکی بی کیفیت چینی عوض کرده اند."

"ماشینی که با پس انداز و کاهش هزینه ها و قرص خریداری کرده بودم وسط بزرگراه خاموش شد. عجله داشتم و فورا از اینترنت امداد خودرو در تبریز تلفن را جستجو کردم و درخواست نیروی امدادگر دادم. بعد از بررسی گفتند ماشین دچار مشکل جدی است و قابل تعمیر در وسط بزرگراه نیست. فورا یک ماشین یدک کش اعزام کردند و ماشین را بکسل کردند و پس از دادن آدرس تعمیرگاه از من جدا شدند. پس از سه ماه، کلانتری بدنه ی اوراق شده ی ماشین تمیز و تازه ام را خارج از شهر پیدا کرد."

"با درخواست نیروی امدادی می خواستم ماشینم را که باتری خالی کرده بود روشن کنم؛ اما با نهایت بی تجربگی تعمیرکار، نه تنها باتری به باتری موفق انجام نشد بلکه باتری جرقه زد و آتش گرفت و به قطعات دیگر هم آسیب رساند."

"ماشینم وسط جاده در زمستان سخت دچار مشکل شده بود. کاپوت را بالا زده بودم تا بفهمم مشکل کجاست؛ بدون اینکه درخواست امداد خودرو کرده باشم فورا یک خودروی امدادی کنارم ظاهر شد و اصرار به عیب یابی و تعمیر ماشینم کرد. قطعه ی بی کیفیتی که کار گذاشته بودند سه قطعه ی دیگر را هم با آسیب رساندن از کار انداخت. نباید به امداد خودروی تقلبی اعتماد کرد."

امداد خودرو در تبریز

راهنمای کامل امداد خودرو

نظراتی که مشاهده فرمودید، فقط یکی از صدتا و هزاران فریبی است که رانندگان از امدادخودروی غیرمجاز و تقلبی دریافت کرده اند. رانندگان بی تجربه ای که بدون اطلاع و تجربه های قبلی، با یک امداد خودرو بدون آشنایی تماس گرفته و خدماتی دریافت کرده اند که حس می کنند اگر تماس نمی گرفتند شرایطشان خیلی بهتر بود! شاید بهتر باشد اینگونه سوال کنیم: چگونه می توان امداد خودروی مجاز را تشخیص داد.

در پیروی مقاله های قبلی مانند :

مزایای استفاده از امداد خودرو برای رانندگان + امداد خودرو در تبریز

 اهمیت استفاده از امداد خودرو و رواج فرهنگ خدمات امداد رسانی + امداد خودرو در تبریز

اهمیت آموزش امداد خودرو برای رانندگان و عوامل امدادی

با توجه به وسعت و گستردگی مساحت کشور عزیزمان، می دانیم که روزانه تعداد بسیار زیادی از رانندگان ممکن است در جاده یا بزرگراه یا حتی وسط شهر نیاز به خدمات تعمیر خودرو در محل و امدادرسانی پیدا کنند. طبیعی است که رانندگان با توجه به منابع در دسترس خود، اقدام به جستجو و تماس با امداد خودرو می نمایند. این منابع می توانند دوستان و آشنایان، بستر نتایج گوگل، تماس با یک امداد خودروی معتبر و معتمد همیشگی باشد. اما باید بدانیم همیشه یک امداد خودروی غیرمجاز و تقلبی در کمین رانندگان معطل است. همگی اقدام به تاسیس یک ارگان، ایجاد یک وبسایت شخصی و تبلیغات گسترده می کنند و پس از کسب اعتماد اولیه از رانندگان، هیچ چیزی جز فریب ارائه نمی دهند.

امداد خودرو تبریز تلفن

چگونه امداد خودروی معتبر در تبریز را شناسایی کنیم؟

برای تشخیص قابل اعتماد بودن یک امداد خودرو، می توانید بررسی کنید که زیر نظر اتحادیه کار می کند؛ زیرا این گونه امدادخودروها به هیچ عنوان برای شما مشکلی به وجود نخواهند آورد. کافیست صبر کنید تا امدادگر شما از راه برسد، سپس با صراحت کامل، پس از حضور امدادگر به طور کامل و بدون خجالت و تعارف موارد لازم را بررسی کنید.

نشانه های امداد خودرو معتبر

بررسی لباس و یونیفرم اولین موردی است که باید در مورد یک نیروی امداد خودرو مجاز در تبریز بررسی کنید. بر اساس دستورالعمل و آیین نامه های انضباطی اتحادیه امدادخودروها، باید تمامی تیم های امداد خودروی معتبر، اقدام به پوشیدن لباس دارای آرم و نشان مخصوص خود باشند و حتما لوگو و رزت خود را روی لباس نصب نموده و طرح لوگوی خود را روی خودروی امدادی و خودروی یدک کش خود نصب کنند. این لوگو باید به وضوح نصب شود تا راننده با دقت و به وضوح بتواند آن را روی سمت راست خودروی امدادی تشخیص دهد.

کارت شناسایی فرد امداد گر، مورد دومی است که پس از رسیدن امدادگر باید بررسی شود. بی تعارف از او بخواهید کارت شناسایی خود را به شما نشان دهد. همچنین یک بارکد مخصوص باید روی این کارت حک شده باشد که با اسکن آن بتوانید به اطلاعات کامل امدادگر در سامانه اتحادیه دسترسی داشته باشید.

در نهایت، وقتی بدون خبر، بدون تماس یا هیچگونه درخواست کمکی از طرف شما، یک امداد خودروی جاده ای ناشناس در محل حادثه حضور پیدا می کند باید شک کنید. شاید ماشین شما اصلا مشکلی ندارد و فقط جوش آورده یا خاموش شده و فقط برای چند لحظه کنار جاده پارک می کنید. اینجاست که یکی از این افراد در حالی که کلنجار رفتن شما با ماشین را می بینند، فورا برای تعمیر ماشین شما آماده می شوند.

این امدادگران پس از اولین ارتباطی که با شما دارند، دیگر پیدایشان نمی شوند و بعید است که دوباره بتوانید آنها را پیدا کرده و ملاقات نمایید. معمولا امداد خودرو مجاز در تبریز در تمامی موارد نام، پلاک خودرو، شماره تماس و سایر اطلاعات ضروری خود را در سامانه های امداد خودرویی ثبت می کند تا در صورت نیاز رانندگان، قابل دسترسی بوده و بتوان حتی در مواردی که نیاز به خدمات گارانتی است، بدون مشکل با آنها ارتباط برقرار نموده و حتی در صورت لزوم اقدام به درخواست خسارت نمایند. پس اگر امدادرسان شما بدون دادن هیچ شماره تلفن، کارت شناسایی، نام و اطلاعات شخصی شما را ترک کرد، به احتمال بسیار زیاد دیگر او را ملاقات نخواهید کرد تا از پشتیبانی خدماتی که دریافت کرده اید استفاده نمایید.

راه های تشخیص امداد خودرو مجاز

یک وبسایت امداد خودروی مجاز در تبریز باید چگونه باشد؟

اگر یک امداد خودرو فعالیت مجاز داشته باشد، باید برای شروع فعالیت خود، انواع مجوزهای لازم و تاییدیه های مورد نیاز را دریافت کرده و در سایت خود درج کرده باشد. از جمله نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز اتحادیه امداد خودرو ها که مهمترین مجوزها برای فعالیت وبسایت محسوب می شود. پس هیچ گاه بدون بررسی کامل، با جستجوی کلماتی مثل امداد خودرو در تبریز، یدک کش در تبریز، تعمیر خودرو در محل در تبریز، امداد خودرو تبریز اقدام به یافتن یک امداد خودروی معتبر نکنید. زیرا یک امداد خودروی معتبر فقط به داشتن یک گوگل مپ با عنوان "امداد خودرو" یا "امداد خودرو تبریز" بسنده نمیکند.

با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی وارد صفحه شوید و اطلاعات وبسایت و مدت اعتبار آن را حتما بررسی کنید.

تعرفه خدمات امداد خودرو بر چه اساسی تعیین می شود؟

ترخ و تعرفه خدمات یک امداد خودرو، با توجه به ابلاغیه هایی که توسط اتحادیه تعیین می شود و تمامی تیم های امداد خودرو مجاز موظف هستند تا بر اساس آن عمل کنند. خیلی از رانندگان هستند که با هدف هزینه ی کمتر، به امداد خودروهایی که تعرفه کمتری دارند اعتماد کرده و خودروی خود را می سپارند که نتیجه ی آن جز ضرر و زیان نخواهد بود.

عواقب اعتماد به امداد خودرو تقلبی

اولین و مهمترین چالش ها و مشکلاتی که یک راننده با اعتماد به امداد خودرو ممکن است با آن مواجه شود، هزینه و ضرر های مالی و زمانی است که به خودرو و قطعات آن وارد می کنند. گاهی امدادگر تجربه کافی ندارد، یا مهارت مورد نیاز برای تعمیر ماشین یا قطعه ی ماشین شما را ندارد و فقط قطعات را سرهم می کند، در موارد شدیدتر آن هم، به بهانه ی خرابی یک قطعه از ماشین شما، یک قطعه ی بی کیفیت چینی را جایگزین قطعه ی اصلی ماشین شما می کند که شاید با تعمیر به راحتی قابل استفاده برای مدتهای مدید هم باشد! پس اینجاست که اهمیت استفاده از خدمات امداد خودروی مجاز آشکار می شود.

به یاد داشته باشید یک امداد خودروی معتبر، هیچ گاه درخواست واریز مبلغ قبل از شروع به تعمیر نمی کند. هیچ گاه تلاش بیش از حد و مشکوک برای جلب رضایت شما نمی کند؛ یا برعکس رفتاری دور از شان شما نخواهد داشت.

هیچ کدام از مجموعه های امداد خودروی نامعتبر به شما پشتیبانی خدمات ارائه نمی دهند و اصلا مسئولیتی در قبال خدمات خود ندارند. در صورتی که یک امداد خودروی معتبر به شما بیمه نامه و خدمات گارانتی در مورد تعمیر و قطعات جدید می دهد.

امداد خودرو غیرمجاز

خدمات تحت پوشش امداد خودرو

معمولا یک امداد خودروی معتبر و حرفه ای، اکثر خدمات خفیف مانند جوش آوردن خودرو، نشتی روغن ها، پنچر شدن تایرها، تمام بنزین، پاره شدن یا ساییده شدن تسمه ها، اتمام شارژ باتری و مشکلاتی از این قبیل را همانجا در محل می تواند شناسایی و تا حد زیادی رفع کند.

در صورتی که مشکل اتومبیل شما جدی تر باشد و به هیچ عنوان قابل تعمیر و روشن شدن در محل خرابی نباشد، مجموعه امداد خودرو معتبر در تبریز، با تجهیزات حرفه ای، با کیفیت و مجاز یدک کش، جرثقیل یا خودروبر ماشین شما را برای تعمیرات اساسی و مهم، به تعمیرگاه مجاز انتقال می دهد. قبل از انتقال اتومبیل به شما یک فاکتور شامل ضمانت خدماتی که در تعمیرگاه قرار است برای ماشین شما انجام شود را به همراه تمامی اطلاعات ماشین و ضمانت دریافت ماشین از شما و تعرفه ها و اطلاعات کامل تعمیرگاه به شما تحویل خواهند داد.

آیا شرکتی وجود دارد که تمامی خدمات یک تیم امداد خودرو مجاز در تبریز را به صورت کامل و یکپارچه به شما ارائه دهد! بله! امداد خودرو ارس در تبریز با سابقه درخشان و تجربه طولانی در زمینه انواع خدمات یدک کش در تبریز، حمل خودرو در تبریز، امداد باتری در تبریز، تعمیر خودرو در محل، مشاوره تلفنی در زمینه تعمیرات ماشین و انتقال ماشین به تعمیرگاه به عنوان یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین تیم های امداد خودرو در تبریز محسوب می شود.

امداد خودرو ارس، یک امدادگر نام آشنا برای تبریز

امداد خودرو ارس تبریز، یکی از شناخته شده ترین و حرفه ای ترین تیم های امداد خودرو در تبریز می باشد که معتمد رانندگان ایرانی می باشد. نیروی متخصص و ماهر که با انواع پیش زمینه های گزینش، بررسی صلاحیت شده و سابقه، تخصص و شخصیت آنها مورد تایید تیم بوده و بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان به شما ارائه می دهند.

همچنین امداد خودرو ارس آماده ی ارائه ی انواع خدمات یدک کشی و حمل خودرو می باشد که با ضمانت حمل دقیق با حداکثر امنیت، ماشین های لوکس، صفر، ایرانی و خارجی شما را تعمیر یا جابجا می کند. امداد خودرو ارس 24 ساعته و به صورت سریع السیر در خدمت شما عزیزان می باشد.

ممنون که تا اینجا با امداد خودرو تبریز همراه بودید. اگر شما هم هرگونه تجربه در استفاده از نیروهای امدادی در سراسر کشور یا امداد خودرو در تبریز داشتید حتما از قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/