تعمیر تلفنی خودرو و مشاوره تلفنی امداد خودرو در تبریز

چاپ

سلام به همراهان خوب امداد خودرو ارس، امروز با یکی از خدمات خاص و بسیار کاربردی امداد خودرویی آمده ایم با به شما نشان دهیم یک تماس تلفنی از راه دور در زمان نقص فنی اتومبیل شما، چقدر می تواند در رفع نقص و به کار انداختن ماشین شما و در نتیجه صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه شما تاثیر به سزایی داشته باشد. با ما همراه باشید.

تعمیر تلفنی خودرو

خیلی از ما در شرایط بسیار اورژانسی با نقص فنی، خاموش شدن و در راه ماندن خودرو مواجه شده ایم. زمان هایی که ثانیه ها برای ما ارزش بسیار بالایی دارند. باید به سرعت به مقصد خود برسیم و این کمبود زمان، به حدی است که حتی تا رسیدن نیروی امدادی نیز نمی توانیم صبر کنیم. صحنه ی آشنایی به نظر می رسد نه؟ در این شرایط اولین فکری که به ذهنمان می رسد این است که چه شد که این اتفاق افتاد؟ چرایی نقص ماشین، اولین مورد است که اگر تخصص کافی در مورد ماشین و سیستم آن نداشته باشیم ما را گیج خواهد کرد. دومین فکری که به ذهنمان خواهد رسید این است که چگونه ماشین را در کوتاه ترین زمان ممکن به کار بیندازم؟ همانطور که می دانید، اگر خودرو دچار یک نقص فنی جزئی شده باشد و قابل رفع شدن باشد؛ یا به عبارتی نیاز به تعمیرات پیچیده یا تعویض قطعات نداشته باشد، چقدر خوب می شود که فورا روشن شود. در این شرایط، یا باید تعمیرات فنی و تخصصی را بلد باشیم، یا نیاز به تعمیرکار داریم؛ و چون نمی توانیم به تعمیرگاه و یدک کش در تبریز و حتی نیروی امداد خودرو در تبریز دسترسی داشته باشیم، بهترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که یک نفر از طریق اینترنت یا تلفن با ما در ارتباط باشد و در عیب یابی و رفع نقص فنی ماشین ما را یاری کند!

مشاوره تلفنی امداد خودرو در تبریز

تعمیر تلفنی خودرو، از خدمات جدیدی است که امروزه شرکت های امداد خودرو ارائه می دهند و بسیار در رفع نیاز رانندگان موثر و کاربردی شناخته می شود. چون گاهی واقعا مشکل ماشین، یک ایراد جزئی است که رانندگان حتی با کمترین میزان اطلاعات و دانش هم می توانند آن را رفع نمایند و نیازی به آمدن یک تعمیرکار و امداد خودرو به محل نیست. در این شرایط باید چه کنیم؟ با یک مرکز امدادخودرو در تبریز تماس خواهیم گرفت و درخواست مشاوره تلفنی امداد خودرو خواهیم کرد.

تعمیر تلفنی خودرو

تعمیر تلفنی خودرو چگونه انجام می شود؟

زمانی که شما برای تعمیر تلفنی خودرو توسط امداد خودرو اقدام می نمایید، در اولین گزینه، اپراتور به شما کمک می کند به صورت کامل و با جزئیات مشکلی که پیش آمده و شرایط فعلی خودرو را توضیح دهید. همچنین از شما می خواهد برخی قطعات و برخی از قسمت های سیستم خودرو را چک کنید که مشکلی نداشته باشند. سپس بر اساس پاسخ هایی که از شما دریافت خواهند کرد، اقدام به عیب یابی و اعلام نتیجه می کنند. در صورتی که خودرو شما دچار یک ایراد جزئی قابل حل باشد و کارشناس امداد خودرو احساس کند شما به تنهایی می تواند این کار را انجام دهید، راهنمایی های لازم را در این جهت ارائه کرده و حتی در صورت نیاز با شما تماس تصویری برقرار می کند تا به شما در ارائه توضیحات بهتر و ساده تر کمک کند. در نهایت، خودرو شما شروع به کار کرده و مشکل ماشین شما حل خواهد شد!

اما در صورتی که در طی روند عیب یابی، کارشناس متوجه شود برای رفع نقص فنی خودرو شما، نیاز به تعمیرات حرفه ای تر یا تعویض قطعات می باشد؛ به شما توضیحات لازم را ارائه کرده و پیشنهادی مبنی بر ارسال یدک کش در تبریز یا امداد خودرو در تبریز می کند. تکنسین خودرو یا یدک کش در کوتاه ترین زمان ممکن در صحنه حاضر شده و اقدام به حل مشکل شما می کند.

تعمیر تلفنی خودرو امداد خودرو ارس

امداد خودرو ارس یکی از مجهزترین و حرفه ای ترین مراکز امداد خودرو معتبر در تبریز می باشد که با هدف کسب اعتماد و رضایت مشتری و افزایش رفاه حال رانندگان بزرگوار، فعالیت خود را شروع کرده است. در نتیجه یک سایت و شرکت برای ارائه خدمات ایجاد نموده تا مشتریان مجبور به پرداخت هزینه ی خارج از تعرفه و زیاد به امداد خودرو غیرمجاز نکنند. مشاوره تلفنی امداد خودرو یکی از خدمات امداد خودرو ارس می باشد که در شرایطی که خودروی شما دچار نقص های جزئی شده، به شما کمک کند تا از پرداخت هزینه های اعزام تعمیرکار یا یدک کش در امان باشید.

به جرئت می توان گفت تعمیر تلفنی خودرو یکی از بهترین خدمات موجود در شرکت های امداد خودرو است که می توان به مشتریان بزرگوار ارائه کرد و باعث افزایش رفاه حال رانندگان و رانندگی بهتر با تجربه ای لذت بخش تر شد. با تعمیر تلفنی خودرو امداد خودرو ارس متوجه خواهید شد همیشه هم راه اندازی خودرو نیازی به تعمیر خودرو در محل یا اعزام یدک کش نداشته و می تواند به سادگی هر چه تمام تر قابل انجام باشد و شما را از دردسرهای کلافه کننده ی در راه ماندن برهاند. چنانچه شما هم با این شرایط روبرو شدید، نام امداد خودرو در تبریز را فراموش نکنید.

امداد خودرو در تبریز

خدمات تعمیر تلفنی خودرو با امدادخودرو در تبریز

بدون اینکه مسیر خودرو عوض شود یا اقدام خاصی بکنید خاموش می شود.

توقف خودرو و خاموش شدن آن بدون تغییر صدای طبیعی موتور

بدون دلیل مشکل خاصی خودرو استارت نخورد.

خوردن استارت بخورد اما به طرز غیرمعمولی روشن نشود.

خودرو در حین حرکت بدون دلیل خاصی خاموش شود.

صدای ماشین در سرعت های پایین دچار تغییر غیرمعمول شود.

صدای ماشین در سرعت های بالا دچار تغییر غیرمعمول شود.

از میلگ گاردان یا اگزوز صدای زوزه شنیده شود.

گاهی به صورت مقطعی از اگزوز صدای خفگی بشنوید.

بعد از هر بار کارواش رفتن، متوجه ریب زدن ماشین شوید.

بعد از شستشوی انژکتور ماشین هم متوجه شوید ماشین ریب می زند.

هنگام حرکت در سراشیبی متوجه شوید ماشین باز هم ریب می زند.

انحراف ماشین از حرکت؛ یعنی متوجه شوید حین حرکت در مسیر، ماشین بدون چرخاندن فرمان به یک مسیر دیگر کشیده میشود.

در سرعت های بالا و سرعت های پایین فرمان ماشین می لرزد.

چراغ ماشین یکباره و بدون دلیل خاصی خاموش می شود.

دنده ی ماشین در زمستان بد جا می رود و در تابستان بیش از حد نرم می شود.

ماشین بدون دلیل خاصی روغن کم می کند یا به اصطلاح روغن می سوزاند.

امدادخودرو در تبریز

سخن پایانی

از اینکه تا انتهای مقاله ی تعمیر تلفنی خودرو با ما همراه بودید از شما متشکریم. در این مقاله سعی کردیم در مورد خدمت جدیدی از امداد خودرو در تبریز به نام مشاوره تلفنی امداد خودرو را به صورت کامل شرح دهیم، کاربرد آن و شرایط استفاده از این مشاوره برا در عین اختصار با جزئیات خدمت شما بیان کنیم. امیدواریم که هیچ وقت با نقص فنی خودروی خود مواجه نشوید. اگر شما هم تجربه ای در مورد مشاوره تلفنی با امداد خودرو دارید حتما با ما درمیان بگذارید.