بلاگ امداد خودرو در تبریز

علت خرابی خودروی صفر + امداد خودرو در تبریز

همانطور که همه شاهد این رویداد هستیم؛ بر خلاف تحویل دیرتر از موعد مقرر خودروها، افزایش بی رویه ی قیمت آنها، عدم رسیدگی و پشتیبانی به مشکلات و تامین قطعات با کیفیت آنها یکی از اصلی ترین مشکلاتی که با آن روبرو هستیم؛ خرابی خودروهای صفر است. با هزاران امید و احساس خوب خودروی نو، با خرابی یا عدم کارکرد آنها روبرو می شویم و تمام حال خوب ما از بین می رود. بیشتر حس مورد دزدی و فریب قرار گرفتن را داریم و به مرور نارضایتی از کیفیت خودروها افزایش پیدا می کند. با امداد خودرو در تبریز ارس همراه باشید تا با هم در مورد علت خرابی خودروی صفر صحبت کنیم.

 

علت خرابی خودروی صفر

هیچ کدام از ما انتظار خرابی و نیاز به تعمیرات زودهنگام خصوصا در خودروی صفر و کارنکرده ی جدید را نداریم! وقتی مشتریان امداد خودرو در تبریز با این مشکل روبرو می شوند؛ اولین کاری که می کنند مراجعه سریع به نمایندگی و خدمات پس از فروش است تا برای رفع عیب آن اقدام نمایند. در چنین شرایطی، به دلیل افزایش بی رویه ی مشکلات فنی خودروها و افزایش تعداد مراجعات، خدمات درست و استانداردی هم در اختیار مشتریان قرار نمی گیرد.

علت خرابی خودروی صفر

این مشکل، زمانی بیشتر می شود که مدل ماشین شما به سمت مدل های خاص تر و کمیاب تر برود! دلیل این مشکل هم نبود دانش کافی برای تولید و سپس نبود نظارت کافی در زمان تولید می باشد. به عبارتی، اگر در مرحله ی کنترل کیفیت، نظارت بیشتری بر روند تولید و نحوه ی کارکرد محصول و کیفیت کارکرد آن صورت گیرد، طبیعتا احتمال خرابی و نقص فنی این خودروها به ویژه در ابتدای کار بسیار کمتر خواهد بود.

همچنین از دیگر علل خرابی خودروهای صفر، این است که تحریم ها و محدودیت واردات قطعات ماشین موجب شده کارخانه های تولید خودرو، از قطعات بی کیفیت و رده پایین چینی استفاده کنند که از مهمترین عوامل خرابی و مشکلات برای ماشین هاست. البته که قطعات چینی، انواع باکیفیتی هم دارند؛ اما کارخانه برای کاهش هزینه ی خود به سراغ قطعات کم کیفیت تر خواهد رفت.

بر اساس بررسی های امداد خودرو در تبریز، تا مدتی پیش، شرکت های خودروسازی خارجی مانند رنو و پژو با ایران در زمینه های تولید همکاری های گسترده و وسیعی داشتند. پس از تحریم ها و فشارهای بین المللی و به ویژه آمریکا، این شرکتها هم همکاری خود را با ایران به صورت کامل قطع نمودند. اتفاقی که افتاد این است که شرکت های تولید ماشین ایرانی، با محدودیت های بسیار بالایی روبرو شدند که باعث افزایش بی کیفیتی ماشین های تولید شده می شود. داستان غم انگیز ما به روبرو شدن خریداران این ماشین ها با انواع مشکلات فنی ماشین در همان بدو خرید و زدن اولین استارت ختم می شود!

خب چه کار کنیم؟

زمانی که قصد خرید ماشین دارید، تحقیق کنید. هر چه بیشتر تحقیق کنید، می توانید آگاهانه تر انتخاب کرده و مدل هایی از ماشین را برای خریداری گلچین کنید، که احتمال خرابی آنها در شرایط  صفر کیلومتر بودنشان، بسیار پایین تر باشد.

علت خرابی خودروی صفر ایرانی

خرابی خودروی صفر

رفع عیب و تعمیر خودروی خراب صفر کیلومتر

در صورت مواجه شدن با مشکل فنی در یک خودروی صفر کیلومتر، اولین مورد مراجعه به نمایندگی ها و خدمات پس از فروش کارخانه ی مورد نظر است. وظیفه ی این مراکز به گزارش امداد خودرو در تبریز رفع هر چه سریعتر نقص فنی و مشکل خودروی صفر است. اما متاسفانه در شرایطی که نظارت نامناسب و شلوغی بیش از حد این مراجعات صورت می گیرد، احتمال پاسخگو نبودن کارکنان باعث نارضایتی و ناامیدی خریداران نسبت به کارخانه و ماشین مورد نظر می شود. در صورتی که مشتری شانس داشته و ماشینش تحت تعمیرات قرار گرفته باشد؛ و اگر این تعمیرات به درستی هم انجام بگیرد و مشکل حل شود یک شانس برای مشتری محسوب می شود. اما در صورتی که نمایندگی کار تعمیرات را به درستی انجام ندهد و مشکل این خودرو حل نشود، مشتری ناگزیر از این مشکل، باید با خودروی جدید و صفر خود به تعمیرگاه های خصوصی و شخصی مراجعه نماید و لازم به ذکر نیست که باید هزینه های زیادی هم بابت آن بپردازد.

یکی از اصلی ترین و پایه ای ترین وظایفی که کمپانی های خودروسازی دارند، و این مسئله در تمام دنیا هم به صورت عرف و رسم در حال اجراست این است که در صورتی که خودروی صفر دچار مشکل اساسی شود، آن خودرو پس گرفته شده و یک خودروی جدید به مشتری تحویل داده می شود تا رضایت مشتری جلب شود. اما در ایران، به دلیل محدودیت ها و مشکلات مختلف، ارائه ی چنین خدماتی بیشتر شبیه رویاست!

خرابی خودروی صفر، موردی است که قطعا باید توسط یک کارشناس متخصص و ماهر عیب یابی و رفع شود. به عنوان مثال، برخی خودروها ممکن است دچار نقص در سیستم برقی باشند، برخی دیگر مشکلاتی در گیربکس یا موتور خود داشته باشند؛ یا خیلی مشکلات دیگر که به احتمال بسیار زیاد به بی کیفیت بودن قطعات و عدم نصب درست آنها مربوط می شود، به وفور در خودروهای سایپا، ایران خودرو و خودروهای چینی رده پایین موجود در بازار دیده می شوند.

علت خرابی ماشین ایرانی صفر

برخی از نقص های فنی و خرابی های خودروی صفر زیاد هم جدی و پیچیده نیستند؛ به راحتی عیب یابی و رفع مشکل می شوند. اما گاهی برخی ماشین ها مشکلات و نقص هایی دارند که گاهی حتی با مراجعه های مکرر برای تعمیر آن، هم رفع نمی شوند. سرنوشت مشتری درگیری تا مدتها برای رفع عیب این ماشین هاست.

ممنون که تا اینجا با مقاله ی خرابی خودروی صفر با ما همراه بودید. سعی بر آن داشتیم در مورد علت خرابی، راه های رفع خرابی و علت وجود مشکل در صنعت خودروسازی ایران صحبت کنیم. اگر شما هم تجربه ای در این مورد دارید، از قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/