بلاگ امداد خودرو در تبریز

شناسایی امداد خودرو تقلبی از امداد خودرو معتبر | امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو تقلبی و ضرر و زیان های آن!

هر چه رو به جلو می رویم، تولیدات خودرو با افزایش قیمت مواجه می شوند؛ در نتیجه قطعات یدکی هم گران تر می شوند. حال این وسط، موقع تقاضا برای خدمات خودرویی مثل امداد خودرو و تعمیر خودرو توسط امدادخودرو غیرمجاز و جعلی و جایگزین کردن قطعات خودرو با قطعات تقلبی باعث آسیب های مالی و حتی جانی جبران ناپذیری به ما می شود.

امداد خودروهای متفرقه و بی نام و نشانی که با غفلت دستگاه های نظارتی در سطح شهرها، جاده ها و بزرگراه ها روز به روز بیشتر می شوند در زمینه خدمات معتبر امداد خودرو، اعتماد مشتریان را نسبت به امداد خودروهای معتبر سلب می کنند.

شرکت های امداد خودرویی تحت پوشش خودروسازان همواره در تلاش برای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی رانندگان عزیز در این زمینه هستند و همواره در جهت اعتماد سازی این عزیزان گام برمیدارند؛ اما در مقابل شرکت های امداد خودرو غیرمجاز و نامعتبر با خدمات غیرقانونی و غیراخلاقی این اعتماد را از مردم سلب می کنند تا خود به سود برسند.

 

امداد خودرو غیرمجاز در برابر امداد خودرو مجاز

اگر شما هم راننده یا مالک خودرویی هستید، حتما از بازار داغ تماس های تلفنی بازاریابان و فروش کارت های طلایی اشتراک امداد خودرو اطلاع دارید؛ که بدون مهر و سریال معتبر هستند و با پرداخت هزینه های کلان هیچ کدام از خدماتی که قبلا وعده اش را می دادند دریافت نکرده اید و عملا هزینه برای هیچ پرداخت کرده اید! حتی گاهی دیده شده یک امداد خودرو غیرمجاز چندین کارت اشتراک برای برندهای مختلف به شما فروخته است؛ اما در مقابل وقی اقدام به بهره مندی از این اشتراک کرده اید نتیجه ای نگرفته اید و امداد خودروی شما پاسخگوی هیچکدام از این عدم خدمات رسانی ها نیستند. در نهایت شما می مانید و یک اتومبیل بلاتکلیف معیوب کنار جاده.

برای دریافت مشاوره رایگان تعمیر خودرو در محل یا خدمات امداد خودرو در تبریز می توانید با شماره تلفن 09144096307 تماس حاصل نمایید.

پس در نهایت این امداد خودروهای معتبر هستند که همیشه کنار شما هستند و با تیم حرفه ای خود آماده ی خدمت رسانی و تعمیر خودروی شما با قطعات اصلی خواهند بود. حتما شما هم خیلی شنیده اید که رانندگان می گویند بعید نیست این تصادفات را خود امداد خودرو غیرمجاز آن منطقه طراحی کرده باشد تا بلافاصله در صحنه حاضر شده و برای دریافت هزینه و ارائه خدمات آماده باشد.

یکی از اتفاقات رایجی که در مورد این امداد خودروهای تقلبی رخ می دهد همین مسئله است که دائما در کمین گاه بروز هر گونه مشکل هستند؛ مثل اینکه تمام جاده ی تحت پوشش را زیر نظر داشته باشند، بلافاصله بعد از ایجاد مشکل یا تصادف، حتی قبل از پیاده شدن شما از اتومبیل در صحنه حاضر هستند. همانهایی که حتی روی خودروی خود آرم و نشان امداد خودرو یا چراغ گردانی ندارند و فقط اصرار به حل مشکل شما دارند.

امداد خودرو تقلبی و راه های تشخیص امداد خودرو غیرمجاز از امداد خودرو مجاز

هیچ کدام از ما قصد فریب خوردن نداریم و در لحظه ی بروز مشکل ممکن است تمرکز کافی برای فکر کردن و تماس با یک امداد خودرو معتبر را نداشته باشیم و در نتیجه پیشنهاد این امداد خودرو تقلبی را قبول کرده باشیم.

امداد خودرو تقلبی ، یک فریب بزرگ

گاهی اگر به داستان های افرادی که به همین دلایل به این امداد خودروها اعتماد کرده اند گوش دهید، میبینید حتی برای برخی اتفاق افتاده است پس از سپردن خودرو به تعمیرگاه برای تعمیر، فردای آن روز که برای تحویل گرفتن می روند، می بینند داخل خودرو خالی شده و همه چیز آن به سرقت رفته است؛ یا اصلا خود خودرو هم سر جایش نیست و به دلیل قابل شناسایی نبودن آن شرکت امداد خودرو تقلبی، شما راه به هیچ جایی نخواهید برد و شکایت و پیگیری هم آرزوی محالی بیش نخواهد بود.

ارائه فاکتور و صورتحساب معتبر برای هزینه های دریافت شده، صدور فاکتور و کارت گارانتی برای قطعات جدیدی که روی خودروی شما نصب شده و مدل و برند آن مشخصا ذکر شده باشد، از مهمترین مولفه های اعتماد به یک امداد خودرو معتبر است. امداد خودرو ارس از مراکز معتبر امداد خودرو در تبریز می باشد که با شناسایی لوگوی سرمه ای نارنجی آن و نوشته های زیر لوگو که روی خودرو نصب شده اند می توانید همه جا امداد خودرو در تبریز ارس را بشناسید.

با شنیدن همه ی این داستان های تاسف بار به نتیجه می رسیم تنها راه حفظ امنیت خودرو و امنیت جانی خودمان، تحقیق و مطالعه و اطلاع دقیق از امداد خودرو معتبر و درست و عدم اعتماد به این خودروهای بدون لوگو و نام و نشان است که جز دریافت هزینه و رسیدن به اهداف مالی خود، هیچ هدف دیگری ندارند و متاسفانه کمترین اهمیتی هم به شما، خودروی شما، هزینه های شما و حتی سلامتی و جان شما نمی دهند.

اما با افتخار اعلام می داریم امداد خودرو ارس، یکی از مراکز مجاز امداد خودرو تبریز بوده، که زیر نظر اتحادیه و با مجوز رسمی اقدام به فعالیت می نماید. امداد خودرو ارس، میزبان تمامی رانندگان عزیز تبریزی و مسافران گرامی سراسر ایران به تبریز می باشد. آرزو داریم همیشه سفری بی خطر و لذت بخش را تجربه نمایید. اما در صورت بروز هرگونه مشکل، یک مرکز مجاز امداد خودرو در تبریز به نام امداد خودروی ارس وجود دارد که آماده ی خدمت رسانی در زمینه ی امداد باتری، تعمیر خودرو در محل در تبریز، جرثقیل و یدک کش در تبریز، حمل خودرو در تبریز، تعمیر تلفنی خودرو و مشاوره تلفنی و انتقال ماشین به تعمیرگاه معتبر به شما عزیزان می باشد.

تهیه و گردآوری : امداد خودرو ارس

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/