بلاگ امداد خودرو در تبریز

 خدمات  امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو چیست؟

حتما برای شما هم سوالاتی از این دست پیش آمده است : امداد خودرو چیست؟ شرایط گرفتن امداد خودرو چگونه است؟ خدمات امداد خودرو چیست؟ یا خدمات تحت پوشش امداد خودرو چیست؟ معمولا همه ی ما برای سر کار رفتن، دانشگاه، باشگاه، مهمانی و ... از خودرو شخصی خود استفاده می کنیم.

 

 

حتما ایجاد نقص فنی حداقل یکبار برای شما هم پیش آمده است که باعث شود سر موقع به محل نرسید. امداد خودرو، بهترین راه حل ممکن در این شرایط است.

امداد خودرو تبریز با ارائه تجهیزات و امکانات ویژه، برای اشخاصی که اتومبیلشان دچار نقص فنی شده کمک می کند. 

خدمات امداد خودرو چیست؟

اگر بخواهیم به طور دقیق و لیست بندی شده خدمات امداد خودرو را شرح دهیم درست نیست و بستگی به نوع و پوشش تعداد خدمات توسط هر مرکز امداد خودرو دارد. اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم امداد خودرو تبریز ارس آمادگی انواع خدماتی که برای رفع نقص اتومبیل و شروع به کار آن نیاز باشد ، است. این خدمات شامل مشاوره تلفنی و کمک به شما برای رفع نقص خودرو، تعمیر خودرو در محل تبریز و در نهایت یدک کش در تبریز و حمل خودرو در تبریز به منظور تعمیر، تعویض و رفع نقص اتومبیل شما می باشد.

 

امداد خودرو ارس تبریز بررسی تایرها

 

قبل از حرکت اتومبیل باید به چه مواردی توجه داشت؟

در حالت کلی، برای کاهش خسارت و خطر ایجاد نقص در اتومبیل، بهتر است همیشه یا معمولا قبل از استفاده از خودرو، مواردی را بررسی نمایید تا از عواقب کلی نقص ها دور بمانید. از جمله:

چک کردن تایرها:

حتما خرابی یا پارگی تایرها را بررسی نمایید. این مسئله میتواند عواقب بد و گاها خطرناکی را برای خودرو و همچنین شما به همراه داشته باشد. پس دائما، مخصوصا قبل از یک رانندگی طولانی و مسافرت، از سلامتی تایرهای خود مطمئن شوید.

چک کردن سیستم خنک کننده ی ماشین

 

مطالعه این مقاله نیز توصیه می شود : امداد خودرو چیست؟ | انواع خدمات امداد خودرو – امداد خودرو تبریز ارس

 

قبل از شروع به حرکت ماشین و زمانی که موتور اتومبیل شما هنوز خنک است، حتما مایع رادیاتور و تانک مایع را بررسی کنید تا حتما پر باشد. بهترین ترکیب، ترکیب ضدیخ و آب برای پر کردن رادیاتور است.

روغن ماشین

بررسی شرایط روغن اتومبیل یکی از دیگر مواردی است که باید حتما بررسی شود و قابل اغماض نیست. به جز زمانی که خودرو را تازه خریداری کرده اید یا روغن موتور را به تازگی عوض کرده اید.

بهترین حالت برای جلوگیری از نقص فنی های ناشی از روغن موتور، بررسی و تعویض روغن قبل از سفر است.

همچنین، گاهی پیش می آید که اتومبیل شما دچار روغن سوزی می شود؛ پس بهتر است محض احتیاط و کاهش ریسک، چند لیتر روغن همیشه در اتومبیل داشته باشید.

 

بررسی روغن موتور خودرو

 

چک کردن گیربکس

می دانیم که خودروهای اتوماتیک نیازی به سرویس گیربکس ندارند، اما اگر خودرو شما کارکرد بالایی دارد، پیشنهاد می شود میزان روغن گیربکس را چک کنید. مخصوصا اگر تصمیم دارید به یک مسافرت و رانندگی طولانی مدت بروید یا مدت زمان زیادی از چک کردن روغن موتور شما می گذرد، قبل از رانندگی طولانی حتما به فکر تعویض روغن باشید. همچنین برای دریافت مشاوره آنلاین و تلفنی امداد خودرو ارس با شماره تلفن 09144096307 تماس حاصل فرمایید.

چک کردن ترمز خودرو

حتما می دانید یکی از اصلی ترین و مهمترین علت های تصادفات جاده ای خرابی ترمز اتومبیل است. امداد خودرو تبریز ارس به شما پیشنهاد می کند اگر هر گونه نقص خفیف یا شدیدی در سیستم ترمزگیری اتومبیل شما وجود دارد یا لنت به تعویض نیاز دارد؛ حتما قبل از آغاز رانندگی نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

فیلتر هوا

حتما تمیز بودن فیلتر ورودی هوا را از هر گونه گرد و خاک و برگ بررسی کنید. این کار یکی از اصلی ترین و در عین حال آسانترین کارهاست که نیازی هم به مراجعه به امداد خودرو تبریز یا تعمیرگاه ندارد.

چک کردن مایع شیشه شور

معمولا به دلیل اهمیت کمی که برای شیشه و شیشه شور خودرو قائل هستیم، خیلی پیش می آید پر یا خالی بودن آن را بررسی کنیم. اما خاطرتان باشد در سرعت و رانندگی مداوم طولانی مدت گرد و غبار می تواند به راحتی دید شما را مختل کند و مسئله ای به همین کوچکی به سادگی باعث یک تصادف سخت شود.

 

تهیه و گرآوری : امداد خودرو ارس تبریز

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

توده کلمات

یدک کش خودرو در تبریز

امداد خودرو تبریز ارس

امدادخودروتبریز

یدک کش ارس در تبریز

خودرو بر تبریز

جرثقیل در تبریز

یدک کش در تبریز و حومه

ارس یدک کش

ارس یدک کش

© 1401 - حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مالک سایت میباشد . طراحی سایت و بهینه سازی : شرکت طراحان جوان تبریز https://www.tabriz118.com/