چاپ

 

بعد از تصادف یا نقص فنی خودرو چه باید بکنیم ؟ | شماره امداد خودرو تبریز 

همانطور که می دانیم، متاسفانه روزانه نزدیک صد ها تصادف رانندگی در خیابان ها، جاده ها و بزرگراه ها رخ می دهد و در بسیاری از موارد، نیاز به حمل خودروی آسیب دیده ضروری است. شاید اگر شما هم یکی از حادثه دیدگان باشید برایتان سوال باشد که خودروی شما به کجا و چگونه حمل خواهد شد؟ با امداد خودرو ارس همراه باشید تا با هم در مورد اقدامات صحیح بعد از تصادف صحبت کنیم.

در اولین مرحله، آرزوی قلبی ما این است که هیچ گاه تصادف نکنید. اما اگر تصادفی رخ داد حتی اگر مقصر شما نباشید در لحظات اول شوکه و بهت زده خواهید شد و ذهن شما تمرکز خود را از دست می دهد. در نتیجه  در کسری از دقایق، همه خودروی خود را کنار زده و نقش کارشناس را به عهده می گیرد! اما این افراد نه تنها تخصص کافی ندارند و نمی توانند به طور صحیح شما را راهنمایی کنند، بلکه حتی در تماس به موقع با یک امداد خودروی معتبر هم به شما کمکی نخواهند کرد. در لحظه سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید، شما به کارشناسی نیاز دارید پس بلافاصله با پلیس تماس بگیرید تا مقصر حادثه را بهتر تشخیص دهند. پس از آن با شخصی که تصادف کرده اید تبادل مدارک و برنامه ریزی برای مراجعه به اداره بیمه را در نظر داشته باشید تا به راحتی و با هزینه کمتری متحمل خسارت شوید.

اگر خودرو به دلیل آسیب شدید قادر به ادامه حرکت نبود ؟

متاسفانه همیشه افرادی سودجو حاضر در صحنه هستند تا هنگام بروز سانحه به منظور سواستفاده و اخاذی به سمت شما بیایند. این افراد معمولا در قالب افراد صافکار، تعمیرکار، نقاض و حتی جرثقیل و یدک کش هم خواهند بود. نحوه ی کلاهبرداری این افراد به این صورت است که بعد از وقوع تصادف در اطراف خودروی آسیبب دیده حضور پیدا می کنند و حاضرند از وقت ارزشمند خود بگذرند و به شما کمک کنند. همچنین اگر کمی برخورد راحت و صمیمانه از شما ببینند، حتی خودرو و برخی قطعات آن را باز و دستکاری هم می کنند. در این شرایط باید سرعت عمل و قاطعیت داشته باشید و به هیچ عنوان به کسی اجازه نزدیک شدن به خودروی خود را ندهید؛ چون حتی پس از مطلع شدن از نقشه ی آنها و تصمیم به خروج خودرو از تعمیرگاه کنید هم مانع شما می شوند و یا بدون ذره ای تعمیر هم از شما مبلغی برای خارج کردن خودرو از تعمیرگاه می کنند!

همه ی اینها علت بر این است که بارها گوشزد می کنیم از مراکز امداد خودرو مجاز استفاده نمایید.برای مشاوره رایگان امداد خودرو تبریز می توانید از قسمت تماس با ما اقدام نمایید.

کلاهبردارانی که صحبتش را می کنیم، یدک کش هایی با ظاهر مشابه امداد خودروهای مجاز هستند، اما در واقع همان امداد خودرو غیر مجاز کلاهبرداری هستند که پس از حضور از صحنه به شما پیشنهاد می دهند خودرو را به یکی از مراکز و تعمیرگاه هایی که اتفاقا از دوستان آنها می باشد انتقال دهند و اتفاقا آن دوست هم متخصص تعمیر این نوع خودرو است! شما رضایت می دهید و خودرو با یدک کش به تعمیرگاه منتقل می شود. در خوش بینانه ترین حالت ممکن اتفاقی که می افتد دریافت هزینه بیشتر نسبت به تعمیرگاه های مجاز است؛ یا ارائه ی کار بی کیفیت؛ اما در بدبینانه ترین حالت ممکن خودرو یا قطعات باارزش آن به سرقت می رود ...

البته دانستن آن خالی از لطف نیست که این گونه کلاهبرداری ها همیشه هنگام تصادف رخ نمی دهد بلکه در شرایطی که خودروی شما کنار جاده دچار نقص فنی بشود یا برای ند لحظه از کار بیفتد هم این افراد همیشه در کمین هستند و چنان با سرعت در محل حاضر می شوند که خود شما تعجب می کنید چون هنوز به هیچ تعمیرگاه یا امداد خودرویی زنگ نزده اید.

چگونه می توانیم آگاهانه عمل کنیم و در دام چنین فریبکارها نیفتیم؟

اگر خودروی شما به هر دلیل، نقص فنی یا تصادف توانایی ادامه حرکت ندارد بلافاصله با شرکتهای امداد خودرویی مجاز و ترجیحا وابسته به شرکت سازنده خودرویی خودتان تماس بگیرید. امداد خودروی تبریز ارس، با تمامی خدمات تعمیر خودرو در محل، حمل خودرو از تبریز به تمامی نقاط ایران، جرثقیل و یدک کش، مشاوره تلفنی تعمیرات خودرو، امداد خودرو و امداد باتری در تبریز و حومه در خدمت شما عزیزان گرانقدر می باشد.

 امداد خودرو ارس یکی از مراکز مجاز امداد خودرو تبریز می باشد که با مجوز رسمی و زیر نظر اتحادیه صنفی فعالیت می کند و با بیش از دو دهه سابقه، نامی آشنا و معتمد برای رانندگان عزیز تبریز می باشد.