چاپ

4 دلیل که نباید به امداد خودرو های نامعتبر اعتماد کرد | امداد خودرو در تبریز

به عنوان مالک یک خودرو حتما برای شما هم پیش آمده با تماس های پشت سر هم بازاریابان امداد خودروهای مختلف شما را تشویق به خرید کارت های امداد خودرو نمایند. همان کارت های چند ستاره و طلایی با کلی مزایا! آشنا به نظر می رسد نه ؟ به شما این اطمینان را هم می دهند که با پرداخت هزینه ای ناچیز، مزایایی بسیار بیشتر از این هزینه دریافت خواهید کرد. اما آیا این امداد خودرو ها واقعا قابل اعتماد هستند؟ با امداد خودرو ارس همراه باشید تا ویژگی های امداد خودرو معتبر را با هم بررسی کنیم. در صورت داشتن هر گونه پرسش در خصوص امداد خودرو در تبریز می توانید با شماره تلفن 09144096307 تماس حاص نمایید.

4 دلیل اصلی و مهم برای معتمد نبودن امداد خودروهای متفرقه

1.هزینه های جبران ناپذیر آسیب های فنی

خیلی از ما با تماس این شرکتها برای جذب و فروش کارت طلایی امداد خودرو مجاب شده و این هزینه را پرداخت کرده ایم. حتی شاید متوجه نشده ایم که شرکت مورد نظر زیر نظر مجموعه معتبر امداد خودرو فعالیت نمی کند و فقط به دلیل تشابه اسمی راضی به این کار شده ایم و اکنون انتظار داریم در هر جای ایران در هر نقطه ای که نیاز به خدمات امداد رسانی از جمله یدک کشی، حمل خودرو، امداد باطری، تعمیر خودرو در محل و ... داشتیم در کمترین زمان ممکن یک تیم متخصص برای امداد رسانی در جاده حاضر شوند. در صورتی که ممکن است امداد خودروی مورد نظر حتی تمامی خدمات امداد جاده ای را هم پوشش ندهد و نیازی که ما در آن لحظه داریم بدون پاسخ بماند. البته که بسیاری از افراد در این شرایط با مشکل مواجه شده اند، مشکلاتی از جمله عدم سرویس دهی مناسب، عدم پوشش کامل جاده های ایران، عدم استفاده از نیروهای متخصص و کارشناسان خبره، عدم استفاده از قطعات اصل و باکیفیت و ... که نتیجه ی اعتماد کردن به این شرکت ها می تواند هزینه هایی خیلی بیشتر از عدم امدادرسانی داشته باشد.

 

امداد خودرو نامعتبر

 

2.عدم پوشش کامل نقاط امدادی

اغلب شرکتهایی که خود را امداد خودرو معرفی می کنند بدون پایگاه ثابت در نقاط مختلف جغرافیایی بوده در نتیجه برای پوشش کامل مناطق جغرافیایی مشخص شده توانمند نیستند. در حال حاضر امداد خودرو ارس در تبریز که یکی از متولیان اصلی خدمات امداد رسانی و جاده ای در تبریز و حومه می باشد که با تیم متخصص و تجهیزات پیشرفته آماده خدمات رسانی به خودروهای معیوب و دارای مشکل می باشد. خدمات امداد خودرو در تبریز شامل سرویس و اتوکلینیک خودرو در محل، حمل خودرو به تعمیرگاه های مجاز، موتورسیکلتهای امدادی و خودروهای امدادی که بنا بر نیاز و مشکل شما آماده ی خدمت رسانی در تمامی نقاط تبریز می باشند. لازم به ذکر است که امداد خودروهای متفرقه و نامعتبر به طور حتم توان و امکان تجهیز و به کارگیری چنین تجهیزاتی را ندارند و این مسئله اولین معضل برای مشتریان می تواند باشد.

 

مطالعه این مقاله نیز توصیه می شود : چرا نباید از امداد خودرو ناشناس استفاده کنیم ؟ | امداد خودرو در تبریز

 

3.متخصص نبودن نیروهای امدادی

همانطور که می دانید، تیم کارشناسان شرکتهای امداد خودرو معتبر مجهز به کارشناسان و تعمیرکاران آموزش دیده و متخصصی هستند که دوره های تخصصی ویژه ی هر خودرو را پشت سر گذاشته و به عبارتی کارشناس آن خودرو محسوب می شوند و در نتیجه اصولی ترین و تخصصی ترین خدمت را می توانند به مشتریان ارائه دهند. امداد خودروهای رسمی و معتبر نیز با تکیه بر این تخصص و تجربه توانایی ارائه بهترین خدمات به مشتریان را در زمینه خودروهای مختلف دارند. می دانیم که عدم ارائه خدمت خاص در زمینه ی هر خودرو نه تنها مشکل خودرو را حل نمی کند بلکه این عدم دانش و تخصص کافی کارشناس باعث آسیب به قطعات و بخش های دیگر خودرو شده و چه بسا باعث آسیب جانی به ساکنان خودرو نیز شوند که با هیچ هزینه ای قابل جبران نخواهد بود. درباره امداد خودرو در تبریز می توانید با تماس با امداد خودرو ارس درخواست مشاوره رایگان تلفنی و حضوری داشته باشید.

4.قطعات یدکی تقلبی، معضل اصلی!

تخصص بالا و تجربه ی کارشناس بسیار مهم است، اما در کنار آن تخصص فنی، تجهیزات به روز و قطعات یدکی اصلی و با کیفیت هم یک مسئله ی غیرقابل اجتناب است که عدم رعایت آن نه تنها مشکل خودرو را حل نکرده بلکه به قسمتهای دیگر خودرو نیز صدمه می زند. امروزه که بازار قطعات تقلبی و بی کیفیت هم بسیار داغ است و شاید با بسته بندی کاملا مشابه نمونه ی اصلی عرضه شود و شما نتوانید کیفیت آن را حدس بزنید، یک امداد خودروی معتبر با کارشناسان حرفه ای می توانند به شما این اطمینان را در مورد قطعات بدهند که در امداد خودروهای نامعتبر و غیرحرفه ای این مسئله کمتر رعایت می شود. چون مالک خودرو به دلیل نداشتن تخصص کافی ناچارا به قطعه ای که امداد خودرو استفاده می کند اعتماد کرده و امکان سنجش اصالت قطعه را ندارد.

این چهار دلیل محکم و منطقی، کافیست تا اگر قرار است هزینه ای بابت بیمه ی خودروی خود در جاده ها بکنیم، حداقل با تحقیق و آگاهی این کار را انجام دهیم تا از بروز هزینه های سرسام آور آسیب های بعدی خودرو، خطرات جانی، آسیب به قسمت های فنی خودرو و کاهش عمر استهلاک خودرو جلوگیری کرده باشیم. چه بسا این مشکلات و نتیجه ی اعتماد به این امداد خودرو ها قابل شکایت و پیگیری هم نباشد.

 

تهیه و گردآوری : امداد خودرو ارس