امداد خودرو چیست؟ | انواع خدمات امداد خودرو

چاپ

امداد خودرو در تبریز

امداد خودرو چیست؟

حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده که با خودرو به سمت مقصد مورد نظر خود در حال حرکت هستید؛ یکباره خودرو دچار نقص فنی می شود و می فهمید امکان راه اندازی و حرکت مجدد برایتان مقدور نخواهد بود. شاید امکانات رفع مشکل را ندارید؛ و تجهیزات یا دانشی که برای رفع نقص خودرو مورد نیاز است را ندارید. قطعا اولین فکری که به ذهنتان می رسد، تماس با گروه امداد خودرو تبریز و نزدیکترین مرکز تعمیر خودرو در محل تبریز است؛ چون در سریع ترین زمان ممکن برای رفع نقص شما در محل حاضر خواهند شد.

امداد خودرو با ارائه خدمات کامل در حوزه خودرو از جمله تعمیر خودرو در محل در تبریز، یدک کش در تبریز، جرثقیل در تبریز، حمل خودرو در تبریز، خدمات سیار در محل تبریز، خدمات مشاوره تلفنی برای رفع ایراد خودرو، خدمات کارت اشتراک و تخفیفات، خدمات دوره ای، فصلی و سالیانه در تمامی نقاط مختلف شهر آماده خدمت رسانی هستند.

 

مطالعه این مقاله نیز توصیه می شود : 

 

حمل ایمن و بی خطر خودروهای آسیب دیده چگونه باید انجام گیرد؟

یکی از اصلی ترین خدمات امدادی که امداد خودرو تبریز ارس نیز انجام می دهد، حمل و انتقال خودروی آسیب دیده به نزدیک ترین نمایندگی مجاز موجود است. شاید این انتقال خودرو، برای رانندگان محترم بارها اتفاق افتاده باشد؛ اما حمل خودرو به کمک خودروهای ویژه برای جلوگیری از آسیب دیدگی خودرو فرآیندی پیچیده دارد. پس سپردن اتومبیل به تیم متخصص و دارای تجربه و دانش لازم و حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است تا سلامت فیزیکی و فنی آن حفظ شود.

 

انواع امداد خودرو تبریز

 

حمل خودرو با امدادخودروهای ناشناس کم تجربه چه عواقبی دارد؟

اگر شما هم تجربه نقص فنی خودرو در بزرگراه های تبریز را داشته باشید، حتما متوجه شده اید چند امداد خودروی متفرقه اطراف شما پرسه می زنند و پیشنهاد حمل خودرو شما را می دهند؛ در صورتی که شما اصلا با امداد خودرو تبریز تماس نگرفته اید! مشکل دقیقا همینجاست. ماجرا از این قرار است که این تیم ها که صلاحیت و مجوز چندانی درحوزه حمل خودرو ندارند، معمولا خودرو شما را به تعمیرگاه های طرف قرارداد خودشان منتقل می کنند تا دریافت پورسانت کنند!

تازه اگر از تخصص کافی و قطعات استاندارد و اصلی که نیاز برای خودرو شماست صرف نظر کنیم، قبل از آن مهمترین مسئله حمل صحیح خودرو است. حمل غیراصولی خودرو خود به تنهایی می تواند به سیستم تعلیق و جبولندی، سیستم انتقال قدرت خودرو، اکسل، شانسی و حتی شاید سپر و مه شکن شما آسیب جدی وارد کند که طبیعتا تعمیر آنها بیشتر از حمل اصولی هزینه بر خواهد بود. قسمت بد این ماجرا آنجاست که این امدادخودروها مسئولیت پرداخت این خسارت ها را به عهده نخواهد گرفت.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، راهنمایی و دریافت مشاوره در مورد امداد خودرو تبریز با شماره تلفن 09144096307 امداد خودرو ارس تبریز تماس بگیرید.

تازه از این ماجراها که بگذریم، وضعیت بیمه بودن این امدادخودرو ها مشخص نیست و در عمل هم کسی پاسخگوی خسارات وارد شده به اتوموبیل شما در اثر حمل غیرصحیح نخواهد بود. پس از حمل اصولی و درست خودرو که بگذریم نوبت به خود تعمیرگاه می رسد. پس باید تجهیزات و امکانات و دانش کافی برای تعمیر اصولی و استاندارد خودرو شما را داشته باشد و مطمئن باشید قطعات اصل و استاندارد جایگزین قطعات معیوب شما می شود.